Lichtontwerp TV productie gezocht voor stage

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ Tijnis
    • Mar 2002
    • 89

    Lichtontwerp TV productie gezocht voor stage

    Hallo ik ben bezig met mijn stage boek lichttechniek in te vullen.
    ik heb hiervoor nog enkele dingen nodig die ik bij mijn stage bedrijf niet kan halen omdat die geen studio producties doen.
    het gaat om de volgende dingen

    ik zoek voor enkele bestelijsten van lichtproducties(tv studios)
    om opdrachten uit mijn boek te kunnen maken.

    ook ben ik opzoek naar de volgende lichtplannen.
    1 x een lichtplan van theaterptroductie
    1 x een lichtplan van een 'buitenlklus' zoals karaoke, kerkdienst of iets dergelijks
    1 x een lichtplan van een show (TV)
    1 x een lichtplan van een dramaproductie of praatprogramma (TV)

    zou iemand die mij hier aan kan helpen contact met mij willen op nemen

    Alvast bedankt
    Martijn
    Last edited by DJ Tijnis; 26-02-13, 09:01.
  • Mifex
    • Jun 2005
    • 83

    #2
    je kan beter je email uit je topic halen anders krijg je spam, mensen kunnen je mailen via de mailfucntie in je profiel.
    The winner is the winner

    Comment

    • SpaceyDeeJ
      • Sep 2001
      • 876

      #3
      Dat is nogal wat wat je hier zo vraagt.

      Vraag me zelf af of je dan wel bij het goeie bedrijf stage loopt. Bijv. Flashlight doet behoorlijk wat verschillende producties in de categorien die je zo noemt....

      Plus dat ik van mening ben dat er voor de jouw genoemde onderdelen niet echt vaste lichtplannen zijn. Elk plan hangt af van de mogelijk en onmogelijkheden op een lokatie, van de creativiteit van de ontwerper.

      Karaoke of kerkdienst, dat is nogal een verschil. Net zoals een dramaproductie of een praat programma.

      Je noemt jezelf DJ Tijnis, maar heb je zelf uberhaubt enige ervaring in het vak entertainmet geheten ? Want daar begin ik ( en vergeef het me) toch een beetje aan te twijfelen.... Wil je best helpen, maar toon ook zelf aan dat je meer moeite doet om je antwoorden te vergaren....
      cheers,

      DeeJ

      zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel groot

      Comment

      • DJ Tijnis
        • Mar 2002
        • 89

        #4
        citaat:Geplaatst door SpaceyDeeJ
        maar heb je zelf uberhaubt enige ervaring in het vak entertainmet geheten ? Want daar begin ik ( en vergeef het me) toch een beetje aan te twijfelen.... Wil je best helpen, maar toon ook zelf aan dat je meer moeite doet om je antwoorden te vergaren....
        ik heb zeker enige ervaring in het vak aangezien ik al een half jaar stage loop en al al 4 jaar actief ben als dj op verschillende soorten feesten. het probleem is meer dat het stageboek verouderd is wat wij moeten gebruiken van school en daardoor staan er er opdrachten in die niet helemaal kloppen. het bedrijf waar ik nu zit kan ik ongeveer 80 procent wel invullen wat ik dus ook al gedaan heb maar. dit bedrijf doet geen tv producties. waar dus de gevraagde delen overgaan. daarom vraag ik hier om dezeze dingen zodat ik de vragen die ik erover moet beantwoorden ook kan invullen en mijn stageboek zo compleet kan maken.

        Groetjes martijn

        Comment

        • LichtNichtje
          • Nov 2004
          • 220

          #5
          Kijk eens op de website van EML bij links. Meen daar een linkje heb zien tussen staan van 'Plots' Misschien vind je daar wel wat.

          Hoe moeten deze lichtplannen gemaakt zijn? Met de hand? CAD? Moeten het bestaande producties zijn, of fictieve??

          Moest je niet je gading vinden op het internet (google ofzo), mail dan gewoon naar bedrijven dit wel tv producties doen

          Comment

          • DJ Tijnis
            • Mar 2002
            • 89

            #6
            hoe de lichtplannen gemaakt zijn maakt niet zo veel uit wel moeten deze van bestaande producties zijn

            met vriendelijke groet martijn

            Comment

            • moderator
              Moderator
              • Apr 2001
              • 5950

              #7
              Naam van het onderwerp aangepast.
              Moderator J&H Licht en Geluid Forums

              Comment

              • AJB
                • Jul 2003
                • 2289

                #8
                Je kunt misschien een mailtje sturen naar LD-Design... Anders Chain ?? Televisie klussen zat... Maar of je de ontwerptekeningen zomaar krijgt; ik durf het niet te zeggen (lees: ik vrees het ergste...)

                If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
                ------------------------------------------------
                Arvid Buit
                Creative-Director / Artist-Manager

                Comment

                • beyma
                  • Oct 2002
                  • 1614

                  #9
                  ik zal me ogen open houden voor je, ik kom vrijwel dagelijks in de TV studio's van Hilversum....

                  Veel boeiends staat er meestal niet op eigenlijk, flood light hier, flood light daar, cybertjes, spotje 250 , macje 2000 , macje 600/500
                  ACL setjes , 2 Kw'ers 5 Kw'ers paar verdwaalde 10 Kw'ers (heeel soms)
                  ,niethammer's , volgspots , ach ja......[]
                  Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

                  Comment

                  • B-there
                    • Oct 2002
                    • 272

                    #10
                    Ik zou gewoon eens even 'Lightplot' intypen bij Google.. wel zoeken naar afbeeldingen ipv websites.
                    Je kunt natuurlijk ook een andere zoekmachine gebruiken waar je specifiek naar afbeeldingen kan zoeken..

                    Gr

                    Bart
                    <center>-------------------</center>

                    Comment

                    Working...