atomic scroller voeding

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Robert  R
    • Feb 2001
    • 78

    atomic scroller voeding

    Hallo,

    De scroller's voor de atomic vind ik erg leuk. Alleen de losse voeding voor de scroller vind ik niks. Als ik bij huur bij rent all hebben ze ze omgebouwd, en halen ze de spanning uit de atomic zelf. Heeft iemand toevallig een schematje ofzo waar ze de spanning vandaan halen en of er nog iets van een stabilisator tussen moet.

    BVD

    Robert
  • Dikke Foaf
    • May 2003
    • 618

    #2
    Ken die scrollers niet, maar welke spanning krijgen deze? En hoeveel stroom verbruiken ze? Mss hebben ze de adapter in de atomic ingebouwd?
    Wat meer info zou welkom zijn want heb geen zin om dat allemaal zelf op te zoeken...

    Comment

    • CyberNBD
      • Aug 2000
      • 1318

      #3
      Je zou haast zeggen dat ze overal de MPU-02's of soortgelijke 24V voedingen hebben bijgebouwd. Die MPU-02's doen niks anders dan 24V maken voor de voeding, in de 4 polige connector worden de DMX lijn en de 24V samengevoegd in 1 stekker. 230V en DMX zijn makkelijk uit de atomic zelf te halen, rest niks anders dan de 230 te converteren in 24V.
      CyberDance Sound & Light -- Turbosound Flashline & FlexArray, LabGruppen, Midas, HES Solaspots & GrandMA2

      Comment

      • Rudy Vorstenbosch
        • Jun 2001
        • 1429

        #4
        Ik zeg:

        v.degen@rentall.info

        Comment

        • Robert  R
          • Feb 2001
          • 78

          #5
          ff contact opnemen met rent all had ik zelf ook al bedacht. Inmiddels heb ik ze ff gebeld en zij hebben dus een klein extra voedingtje in de atomic gebouwd (24V). Helaas is de voeding van atomic zelf niet te gebruiken. Ze gaan mij de verdere details nog mailen.

          In ieder geval iedereen bedankt

          Robert

          Comment

          • Rudy Vorstenbosch
            • Jun 2001
            • 1429

            #6
            Dit wil dus zeggen dat die dure PSU voor de atomic scrollers overbodig wordt!?

            Comment

            Working...