Topic: non-stop
-
24-04-07, 16:57 #11
Oorspronkelijk geplaatst door luc2366
(nu ga ik warschijnkijk veel comentaar krijgen van: BEREKENINGEN ZIJN BELANGRIJK en dat weet ik ook, maar gaat iedereen die halve cirkel berekenen ?)
verder zag het er zeer netjes uit...
al zouden 2 lazers mss nog mooier geweest zijn vind ik persoonlijk
grtzz DJ nn... the sound of silence...
-
24-04-07, 18:42 #12
- Ingeschreven
- Apr 2003
Oorspronkelijk geplaatst door jah
van welk trus-type zijn die halve cirkels waar telkens 2 SL's inhangen?
en hoe kan je de krachten berekenen die de MH's hebben op deze truss?
welke berekenning ???
gezond verstand ik ga dat echt niet berekenen voor 2 stom lapjes van 26 Kg(???) denk dat iedereen wel weet dat het dan stevig genoeg is aangezien die trus hoeveel 200kg kan dragen??
ik zeg niet dat het nie nodig is als ik een circel van 12 meter had gepakt en daar 30 mac 2K in zou hangen op dezelfde manier he . dus beetje gezond verstand gebruikt.
2 lasers mooier?? ja maar er moet ook geld voor zijn he. ik had er eerst 3 voorgesteld maar alles heeft zijn prijs... dus 1 laserhehe wat een gedoe
-
24-04-07, 20:26 #13
- Ingeschreven
- Jun 2006
soms vind ik "luc " tog ook wel een beetje te hard van stapel lopen hoor met zijn berekeningen .....
er zijn dingen die je idd moet berekenen maar ook dingen die je wel kunt inschatten zonder berekingen
en zie ook niet echt een probleem met die halve cirkel . meschien wel beter een box corner tussen gestoken ( zie niet echt duidelijk of die er tussen zit of als hij met klemmen er is aan vastgemaakt ) mij geen probleem heel mooie show zo te zien men complimenten
-
24-04-07, 22:02 #14
Wow...Luc twijfelt niet aan de constructie, hij vraagt hoe je zo'n constructie uitrekent...Significant verschil!
Laatst gewijzigd door moderator; 25-04-07 om 08:03.
Moderator J&H Licht en Geluid Forums
-
24-04-07, 22:07 #15
- Ingeschreven
- Jun 2006
ok in dat geval sorry hiervoor
ik zou het ook niet gaan weten hoor ben dan ook geen rigger
-
24-04-07, 22:31 #16
Eeeey Bert,
dat ziet er leuk uit die trussen zo omhoog. Dat moet ik eens gaan onthouden voor als ik ooit een ontwerp maak. Leuke plaatjes. Wat voor muziek werd er zoal gedraaid?
Is die jands event 416 een fijne tafel?
grtz MartijnBe yourself, just like me
-
25-04-07, 10:52 #17
Oorspronkelijk geplaatst door thomas artois
en als het "maar" driehoek is (ook als is het "H") zou ik het wél berekenen...
EN omdat ik niet wist hoe dit te berekenen vroeg ik het hier effe. Sorry hoor!
EN omdat ik niet wist hoe dit te berekenen heb ik dit in het verleden zelf nog niet toegepast
-
25-04-07, 11:04 #18
Oorspronkelijk geplaatst door Ralph Hees
-
25-04-07, 11:08 #19
Oorspronkelijk geplaatst door DJ nn
maar idd, ALs de cirkel goed bevestigd is. Hoe is dit hier gedaan?
nu ga ik waarschijnkijk veel comentaar krijgen van: BEREKENINGEN ZIJN BELANGRIJK en dat weet ik ook
maar gaat iedereen die halve cirkel berekenen ?
-
25-04-07, 11:16 #20
- Ingeschreven
- Jun 2006
luc zij tog sry hiervoor ... ik trek mijn woorden terug in ....