J&H Shop - Alles voor op en rond het podium
Pagina 2 van de 3 Eerste 1 2 3 Laatste

Topic: non-stop

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jah
    waarom bebruik je movitec lampen als er ook v*l in hte buget zitten of zie ik hier iets over het hoofd.(misschien is het ook gewoon een stome vraag.)
    er zit wel V*L in een buget maar dat wil niet zeggen voor 36 V*L dus vandaar de movitec's die we hadden er ook bij...

van welk trus-type zijn die halve cirkels waar telkens 2 SL's inhangen?
    en hoe kan je de krachten berekenen die de MH's hebben op deze truss?
    trus is prolyte H30d als ik mij goed herhinner.
    welke berekenning ???
    gezond verstand ik ga dat echt niet berekenen voor 2 stom lapjes van 26 Kg(???) denk dat iedereen wel weet dat het dan stevig genoeg is aangezien die trus hoeveel 200kg kan dragen??
    ik zeg niet dat het nie nodig is als ik een circel van 12 meter had gepakt en daar 30 mac 2K in zou hangen op dezelfde manier he . dus beetje gezond verstand gebruikt.

2 lasers mooier?? ja maar er moet ook geld voor zijn he. ik had er eerst 3 voorgesteld maar alles heeft zijn prijs... dus 1 laser
    hehe wat een gedoe

Standaard

soms vind ik "luc " tog ook wel een beetje te hard van stapel lopen hoor met zijn berekeningen .....
    er zijn dingen die je idd moet berekenen maar ook dingen die je wel kunt inschatten zonder berekingen
    en zie ook niet echt een probleem met die halve cirkel . meschien wel beter een box corner tussen gestoken ( zie niet echt duidelijk of die er tussen zit of als hij met klemmen er is aan vastgemaakt ) mij geen probleem heel mooie show zo te zien men complimenten

Standaard

ok in dat geval sorry hiervoor
    ik zou het ook niet gaan weten hoor ben dan ook geen rigger

Standaard

luc zij tog sry hiervoor ... ik trek mijn woorden terug in ....

Forum Rechten