Goed opletten bij gebruik van Co2 jets?

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • G.P.Fransen
    • Nov 2001
    • 191

    Goed opletten bij gebruik van Co2 jets?

    Goed opletten bij gebruik van Co2 jets?

    Is dat nodig? xD

    Geloof mij de fotograaf op onderstaand filmpje had dat heel fijn gevonden....

    www.dumpert.nl - Fotograaf wil DJ fotograferen
  • LJmalcolm

    #2
    lekkere operator ben je dan

    Comment

    • AJB
      • Jul 2003
      • 2289

      #3
      Achterlijke idioten! Werkelijk onvoorstelbaar...
      If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
      ------------------------------------------------
      Arvid Buit
      Creative-Director / Artist-Manager

      Comment

      • axs
        Moderator
        • Jun 2002
        • 2687

        #4
        en zo te lezen in de reacties hebben ze het met opzet gedaan...
        If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

        Comment

        • jakobjan
          • Jul 2002
          • 599

          #5
          Hmmm als fotograaf had ik dit ook niet echt weten te warderen.
          Sta je het shot van je leven te maken wordt je weggeblazen door een of andere idioot die het leuk vind om met z'n CO2 gun te spelen..

          Volgens mij is het ook niet echt gezond om de volle laag te krijgen
          Jakob-Jan
          Lightjockey Beta tester
          Freelance Licht tekkie

          Comment

          • dj-wojcik
            • Jul 2008
            • 911

            #6
            Originally posted by axs
            en zo te lezen in de reacties hebben ze het met opzet gedaan...
            ik denk niet dat iemand die daar reactie opgeeft ook maar een grijntje verstand van heeft. En daar aanwezig was. Daarom denk ik ook niet dat ze weten of dit wel opzet was. Het is immers Dumpert. Dat kennen we toch allemaal wel.

            natuurlijk rot voor die persoon. Maar wat hou je er eigenlijk aan over. Want wat komt er precies uit die Co2 jets?

            Ik denk trouwens ook niet dat een operator dit had kunnen zien. Met een beetje een donkere ruimte. Dan let je meer op het moment dan op de Jet's zelf. Dat er iemand zo slim is om voor op het podium de kruipen voor de Jet's waar in princiepe nooit iemand komt bij dit soort feesten

            //off topic
            was zonder die Co2 jets ook niet echt een wereldfoto geweest, want de blinders gingen ook mee aan. En daar kan die niet tegen op met zijn canon flitsertje
            [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
            [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

            Comment

            • LJmalcolm

              #7
              Originally posted by dj-wojcik
              ik denk niet dat iemand die daar reactie opgeeft ook maar een grijntje verstand van heeft. En daar aanwezig was. Daarom denk ik ook niet dat ze weten of dit wel opzet was. Het is immers Dumpert. Dat kennen we toch allemaal wel.

              natuurlijk rot voor die persoon. Maar wat hou je er eigenlijk aan over. Want wat komt er precies uit die Co2 jets?

              Ik denk trouwens ook niet dat een operator dit had kunnen zien. Met een beetje een donkere ruimte. Dan let je meer op het moment dan op de Jet's zelf. Dat er iemand zo slim is om voor op het podium de kruipen voor de Jet's waar in princiepe nooit iemand komt bij dit soort feesten

              //off topic
              was zonder die Co2 jets ook niet echt een wereldfoto geweest, want de blinders gingen ook mee aan. En daar kan die niet tegen op met zijn canon flitsertje
              geenstijl is inderdaad nou niet echt een betrouwbare bron kwa reacties

              uit die co2 jets komt vloeibare koolstofdioxide die erg koud is

              en ik denk dat de meeste operators het toch wel door zouden hebben, zeker bij gebruik van dit soort effecten wil je toch wel zien of er niemand voorstaat

              Comment

              • dj-wojcik
                • Jul 2008
                • 911

                #8
                Originally posted by LJmalcolm
                geenstijl is inderdaad nou niet echt een betrouwbare bron kwa reacties

                uit die co2 jets komt vloeibare koolstofdioxide die erg koud is

                en ik denk dat de meeste operators het toch wel door zouden hebben, zeker bij gebruik van dit soort effecten wil je toch wel zien of er niemand voorstaat
                oke dan vind ik het wel goed getimed/gemikt.


                //lesje-fotograaf-pesten on

                Stap 1: Zorg dat je een DJ bij de booth krijgt, die de fotograaf erg graag op de gevoelige plaat wil leggen

                Stap 2: Zorg dat je co2 Jets op scherp heb staan, zodat je deze ten alle tijden kunt inzetten, wanneer dat nodig is.

                Stap 3: Zet een trapje, of maak ruimte. Zodat er iemand voorlangs de DJ booth kan komen. Om zo recht voor de Jets te gaan staan.

                Stap 4: Dit is een hele belangrijke stap. Let nu goed op de fotograaf of deze de perfecte foto wilt maken. En kijk of hij hiervoor de tijd neemt.

                Stap 5: Laat hem eerst wat klooien met zijn foto-toestelletje. Maar hou hem nogsteeds goed in de gaten, want het kan zo voorbij zijn.

                Stap 6: En dan nu de uitvoering. Hij wilt de foto maken en zorg dat hij net door het oculair kijkt als je de Jets aan zet. Let daarbij op de muziek. Het moet immers wel bij het plaatje passen.

                Extra stap 7: Zorg dat je ook je blinders aandoet. Zodat als toch nog klikt, dat zijn foto toch nog vern**kt is.

                Ja leerlingen, er komt veel kijken bij de perfecte fotograaf-pest-actie! Als dit te moeilijk is. Kijk dan goed naar het les materiaal wat te zien is, als je op de onderstaande link klikt

                www.dumpert.nl - Fotograaf wil DJ fotograferen

                //lesje-fotograaf-pesten off

                tja, het is je hobby of niet
                Last edited by dj-wojcik; 31-03-09, 20:35.
                [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
                [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

                Comment

                • keenoncoolstuff
                  • May 2003
                  • 695

                  #9
                  Originally posted by axs
                  en zo te lezen in de reacties hebben ze het met opzet gedaan...
                  Ik geloof het ook:

                  Deze fotograaf kwam er nog goed vanaf, later op de avond hadden we er nog 1 te pakken en die had daarna een dikke error op zijn cam.. :P
                  Framed 31-03-09 @ 18:41
                  Als dit klopt mogen ze die gozer van mij aan zijn schaamhaar ophangen..!


                  Tja, wat moet je hier verder nog over zeggen...
                  All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
                  If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.

                  Comment

                  • kokkie
                    • Nov 2003
                    • 1166

                    #10
                    Originally posted by dj-wojcik
                    oke dan vind ik het wel goed getimed/gemikt.


                    //lesje-fotograaf-pesten on

                    Stap 1: Zorg dat je een DJ bij de booth krijgt, die de fotograaf erg graag op de gevoelige plaat wil leggen

                    Stap 2: Zorg dat je co2 Jets op scherp heb staan, zodat je deze ten alle tijden kunt inzetten, wanneer dat nodig is.

                    Stap 3: Zet een trapje, of maak ruimte. Zodat er iemand voorlangs de DJ booth kan komen. Om zo recht voor de Jets te gaan staan.

                    Stap 4: Dit is een hele belangrijke stap. Let nu goed op de fotograaf of deze de perfecte foto wilt maken. En kijk of hij hiervoor de tijd neemt.

                    Stap 5: Laat hem eerst wat klooien met zijn foto-toestelletje. Maar hou hem nogsteeds goed in de gaten, want het kan zo voorbij zijn.

                    Stap 6: En dan nu de uitvoering. Hij wilt de foto maken en zorg dat hij net door het oculair kijkt als je de Jets aan zet. Let daarbij op de muziek. Het moet immers wel bij het plaatje passen.

                    Extra stap 7: Zorg dat je ook je blinders aandoet. Zodat als toch nog klikt, dat zijn foto toch nog vern**kt is.

                    Ja leerlingen, er komt veel kijken bij de perfecte fotograaf-pest-actie! Als dit te moeilijk is. Kijk dan goed naar het les materiaal wat te zien is, als je op de onderstaande link klikt

                    www.dumpert.nl - Fotograaf wil DJ fotograferen

                    //lesje-fotograaf-pesten off

                    tja, het is je hobby of niet
                    Ik hoop voor je dat je niet op een klus van mij staat, want je zou heel wat aan me uit moeten leggen en als dat me niet bevalt zal het wel je laatste klus geweest zijn. Op het moment dat je dit soort effecten wil gebruiken moet je zeker zijn dat je niemand raakt!

                    Verder zie ik geen blinders en vind ik het heel knap van je dat jij kan zeggen dat de foto mislukt. Maar dat is een ander verhaal.
                    Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

                    Comment

                    • AJB
                      • Jul 2003
                      • 2289

                      #11
                      Zodra iemand technische middelen met een gezondheidsrisico gaat inzetten om iemand moedwillig te verwonden of zijn spullen kapot te maken is dat niet alleen intens dom maar tevens strafbaar. Zowel strafrechtelijk (opzet) als civielrechtelijk (nalatigheid) vervolgbaar.

                      Stelletje sukkels... Die discotheek uit mieteren en Nooooit meer binnen laten...
                      If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
                      ------------------------------------------------
                      Arvid Buit
                      Creative-Director / Artist-Manager

                      Comment

                      • djspeakertje
                        • Oct 2008
                        • 1912

                        #12
                        Originally posted by keenoncoolstuff
                        Ik geloof het ook:



                        Als dit klopt mogen ze die gozer van mij aan zijn schaamhaar ophangen..!


                        Tja, wat moet je hier verder nog over zeggen...


                        die fotograaf of de operator?
                        I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
                        I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

                        Comment

                        • partydrivein
                          • Jul 2008
                          • 389

                          #13
                          Ik vraag me af hoe hij het er precies af heeft gebracht, naar mijn weten is CO² (2 kan ik niet omlaag krijgen sorry) zuurstof verdrijvend of ben ik nou gek

                          Dat is mij tenminste geleerd bij de brandweer
                          deze account is buiten gebruik waar kun je dat ding verwijderen?

                          Comment

                          • dj-wojcik
                            • Jul 2008
                            • 911

                            #14
                            Originally posted by kokkie
                            Ik hoop voor je dat je niet op een klus van mij staat, want je zou heel wat aan me uit moeten leggen en als dat me niet bevalt zal het wel je laatste klus geweest zijn. Op het moment dat je dit soort effecten wil gebruiken moet je zeker zijn dat je niemand raakt!

                            Verder zie ik geen blinders en vind ik het heel knap van je dat jij kan zeggen dat de foto mislukt. Maar dat is een ander verhaal.
                            niet zo heet gebakken hé.... was maar voor de grap Kan me eerlijk gezegt niet in denken dat iemand dit expres doet.

                            Originally posted by kokkie
                            ...en vind ik het heel knap van je dat jij kan zeggen dat de foto mislukt. Maar dat is een ander verhaal..
                            dan heb je nog niet de foto's gekeken op de site. Want uit eindelijk heeft hij helemaal geen foto gemaakt
                            Last edited by dj-wojcik; 01-04-09, 16:51.
                            [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
                            [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

                            Comment

                            • DJ-Jan
                              • Jun 2008
                              • 327

                              #15
                              Originally posted by dj-wojcik
                              niet zo heet gebakken hé....
                              Zeg jij....


                              Wat zouden nou de gevolgen kunnen zijn van z'n verkoelende bries... (gezondheidsgevolgen)
                              Hoe schadelijk is dit nou eigenlijk?

                              Was niet echt een slimme plek van de fotograaf maar je zou toch echt als je zulken effecten gebruikt kijken ofdat er niet iemand voor staat...
                              Event-Light

                              Comment

                              Working...