Vitality in 2010

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Roeltej
    • May 2001
    • 761

    Vitality in 2010

    Dus... Ik geef hier wel af en toe commentaar... maar lijkt me dat je dan zelf ook weleens wat foto's mag/moet plaatsen.

    Bij deze dus enkele foto's van paar feestjes afgelopen 2 weken.


    Aanhanger voor onze nieuwe opslag en kantoorruimte


    Kelder van 'ons kantoor', achterste ruimte stond disco (eigenlijk te grote set voor locatie...) Beide ruimtes voorzien van kleurtjes dmv CLS Dennis Led wash toestanden.


    Dixo, nu ook (niet te zien) van Chamsys pc wing.


    Andere locatie, feestje met band erbij (broer van gastvrouw), leuke luistermuziek, wij waren voor het feest.
    Stonden voor ons, maar waren na 2e set verdwenen en toen bleef er leuk dansvloertje over.
    X-act op voorgrond is ook van ons... achter staat 2e. Zetten we tegenwoordig in op de wat kleinere feesten met een SP15 erbij, was achteraf ook beter voor kasteel 1.


    Zelfde verhaal, nu tijdens feestje ipv opbouwen.


    Ander kasteel, brakke foto, licht wilde niet...
    Stukkie truss derin gehangen, 50cm spiegelbal en 2 colorchangers.
    Helaas geen gebruik mogen maken van rook en bubbels.
    (bubbel+laser waren verzoek bruidspaar... zonder rook de laser maar afgeraden.)


    Lekker romantisch


    En wat licht op dipskobal... linker lampje is heel eind op... color's ook nog nooit gebruikt, dus was even pielen aan begin avond mbt dmx adressen en autofunctie.

    Shoot me/us, op/aanmerkingen?
    Vitality Show
  • ajdeboer
    • Feb 2009
    • 198

    #2
    Niet dat ik heel erg in het drive-in werk zit, maar het ziet er allemaal erg netjes uit. Niet heel uitgebreid, maar wel allemaal netjes afgewerkt.

    Ook geluidstechnisch zit het wel goed, zie ik! Bevalt dat GT setje wat?
    Ken de GT wel, maar nooit gebruikt of gehoord. Wel ken ik de opvolger ervan die ik voor z'n formaat prima klinken vind!

    Comment

    • rdubbelman
      • May 2010
      • 1

      #3
      Ziet er netjes, verzorgd uit allemaal!
      Wat vraagjes:
      Hoe heb je de uplighting gedaan? Welke lampen etc heb je daarvoor gebruikt?
      Welke scanners gebruik je? Daar komt aardig wat licht van af! Zeker in combinatie met wat rook/mist een mooie lichtbundel..

      Comment

      • djspeakertje
        • Oct 2008
        • 1912

        #4
        Mooi! Alleen op foto 4 (van boven) is het rechts een grote kabelzooi... Dat vind ik dan weer minder. Verder netjes, ookal is de truss een beetje leegjes.


        Daan
        I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
        I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

        Comment

        • Beckers Entertainment
          • Dec 2008
          • 650

          #5
          Lijkt me dat die spagetti van het bandje is... Het gaat allemaal in de richting van instrumenten enz...

          Ben het met je eens dat de truss wat leeg is. Wellicht toch wat parren inhangen naast de scanners?
          Wat zegt u? Ik versta u niet... Wacht, ik zet het licht wat zachter!?

          Comment

          • Radar
            Moderator
            • Jul 2002
            • 890

            #6
            Roel,
            Eindelijk eens een keertje goeie foto's hier in dit forum.
            Dit keer geen plaatjes van een mobieltje waarmee je hier wordt doodgetrapt.
            Hier is iemand aan het werk geweest met verstand van zaken.
            Driewerf hulde.
            En dat jij je spul op orde heb weten wij wel.
            Ik doe niet aan bijgeloof.
            Dat brengt ongeluk.

            Comment

            • showband
              • May 2001
              • 4524

              #7
              haha, jullie hebben ook wel op deze foto's echt de locaties te pakken waar het kruipdoor-sluipdoor sjouwen is he?

              Met die drijvende brug de kelder in,

              en dat kasteel met die microscopisch kleine kinderhoofdjesbinnenplaats naar die trap+bordes naar een stevige drempel. (volgens mij staan wij nog op de website van dat kasteel) Jullie waren toch niet met een te grote bus hoop ik.

              Ik smul van de SP set bij een drivein!
              lekker belangrijk!

              Comment

              • Roeltej
                • May 2001
                • 761

                #8
                @ajdeboer: GT bevalt ons prima, gaat bij ons ook alweer enkele jaren mee, handig te sjouwen/bouwen en ziet er lekker beschaafd uit voor bruiloftjes ed.
                omdat merk ons goed beviel laatst ook 2 X-Act'en en een (oude paarse) SP15 erbij gekocht, handig voor het kleinere werk.

                @rdubbelman: Verlichting 1e kasteel 4x Robe Clubscan 250ct, 4 par56 2x CLS Dennis. Bij band alleen de scans en parren, 2e kasteel scans+ADJ Accucolor 250 en 50cm balleke. Normaal gaat er een Jem 24/7 hazer mee, alleen bij 2e kasteel niet...

                @djspeakertje: alles voor disco was van de band...

                @Beckers Entertainment: Parren konden niet meer in aanhanger :+

                @Radar: Thx en dan zijn de foto's nog nieteens echt nabewerkt. Wil ze proberen te gaan gebruiken op site, alleen staat mn collega af en toe in beeld

                @showband: drijvende brug was gelukkig nog redelijk stabiel... met enkele drempels... in mn dromen zag ik al wat kisten het water in gaan
                Kasteeltje met kinderkopjes mocht ik gelukkig na wat aandringen mn auto met aanhanger achteruit de brug over de binnenplaats op rijden "anders redden we het niet". Toen inderdaad nog de trap.. en hoge drempel
                Nog spoken gezien daar? Schijnt een onthoofde pastoor in de muur te zitten
                Vitality Show

                Comment

                • Back on Track
                  • Jun 2009
                  • 227

                  #9
                  Hallo Roel,

                  Ik moet zeggen dat ik dit een typisch rolmodel (in de goede zin) van een drive in show vind

                  Lekker strak en mooi afgewerkt


                  Groeten Lex


                  (volgens mij woon jij binnen een paar kilometer van mij (udenhout?))
                  BACK ON TRACK DJ

                  Comment

                  • ajdeboer
                    • Feb 2009
                    • 198

                    #10
                    Jah, de ET is, net zoals de GT, ook zo lekker mobiel. Nog net in je eentje weg te zetten en de klank is prima voor het formaat. Alleen jammer dat SP 'destijds' nog zo'n lekkere grijze streep overdwars met lichtjes erin had.

                    Aan die X-actjes heb je een goeie, maar dat had je zelf ook al door, denk ik.
                    Die speaker gebruik ik zelf overal voor Klinkt super, ook zonder eq al. Goeie limiters erin, machtig.
                    In combinatie met SP15 heb je dan inderdaad een leuk compact setje wat ook nog eens goed klinkt.

                    Ga zo door zou ik zeggen!

                    Comment

                    • Roeltej
                      • May 2001
                      • 761

                      #11
                      En als het allemaal wat kleiner moet... hebben we dit:



                      Niet dat het dan niet meer zo hard wil

                      X-acte zijn nu met combi-kabels aangesloten, eerst naar de toppen en van 1 top terug naar de sub.

                      Ipv parren nu eens met paar ledbakken.
                      Vitality Show

                      Comment

                      • Stevengos
                        • May 2010
                        • 106

                        #12
                        Ik sluit me hier bij de meesten aan, 't ziet er erg netjes uit. En wat SP betreft vind ik 't goed spul, werk er regelmatig mee en krijg er goed geluid uit.

                        Nog wel een vraagje aan de TS: heb je ook een foto van de desk met mengpaneel enz. erop? (is ook wel leuk om te zien )
                        De werkelijkheid komt soms harder aan dan een geperfectioneerde illusie :D

                        Comment

                        • Roeltej
                          • May 2001
                          • 761

                          #13
                          En Vitality in 2012:

                          Vitality Show

                          Comment

                          • zoaier-paul
                            • Jan 2011
                            • 10

                            #14
                            Ik vind je DJ-meubel wel echt leuk!
                            Simpel, modern, strak.. Me like!

                            Comment

                            • frederic
                              • Jan 2006
                              • 3511

                              #15
                              Chapeau dat je zulk geordend en net werk aflevert.

                              Heeft iemand een link nar de website van die speakers?
                              Zou je geen ruimte kunnen winnen door over te stappen op led verlichting?

                              Comment

                              Working...