J&H Shop - Alles voor op en rond het podium
Pagina 2 van de 2 Eerste 1 2

Ingeschreven
    Oct 2006

Standaard

Kleine / goedkope setjes : Denon DN-D4000 + Pioneer mixer
    Grotere sets : Pioneer CDJ-1000 / Technics SL1200-1210 / Pioneer DJM of A&H Xone Mixer

Rodec is inderdaad meer Belgisch maar zeker geen "must" als je een DJM of Xone mixer als alternatief kan bieden. Omgekeerd zal je het veel moeilijker kunnen verkocht krijgen aangezien de Rodecs oerdegelijk maar zeer basic zijn.

De aantallen checken we altijd eerst met de DJ's maar ik krijg wel de indruk dat de CDJ-1000 en andere stilaan marktpositie van de (Technics) platenspelers aan het wegnemen zijn (vooral nu ze ook mp3's kunnen afspelen uiteraard...).

Standaard

Bij ons staat vast:
    -Ecler mixer
    -2 x Pioneer DVJ-X1 (dvd spelers)
    -En module om pc aan Pioneers te hangen zodat je mp3's speelt ma via pioneer
    -Numark zo drie schermpjes dat je weet wat je aan het doen bent
    -3 x Technics sl1210
    -Pioneer Efx-500

grtzz
    Laatst gewijzigd door Rookie; 13-03-07 om 10:16.
    Er is altijd iets wat je kan bij leren

Ingeschreven
    Mar 2001

Standaard

enne, how about the boot monitoring? ik zie knaapjes van 16 die meer monitoren eisen dan er aan PA hangt...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door **************
    ik zie knaapjes van 16 die meer monitoren eisen dan er aan PA hangt...
    Ja altijd leuk, heb dat een tijd terug ook een tweetal keer gehad. Locatie even bekeken en een systeem op afgesteld. Krijg ik vervolgens de rider binnen, staat daar meer monitor op dan FoH.

Best ziek dat die mensen hun gehoor zo om zeep helpen.

Standaard

Ik draai zelf het liefst met een pioneer djm 600, 2 * cdj1000 mkIII en 1 * pioneer cdj 800. 2 Monitoren op statief groot genoeg afdoende van de frontset.

Die cdj 800 heb ik er liever bij dan een derde cdj 1000. Die MKIII doet vaak te lang over het laden van een cd, bij de 800 knal je hem erin en draaien maar.

Forum Rechten