J&H Shop - Alles voor op en rond het podium
Pagina 2 van de 2 Eerste 1 2

Topic: P.A.-markt2

Ingeschreven
    Dec 2000

Standaard

ik denk oo voor de iets minder te besteden mensen hier dat de pa markt ook erg geschikt is bijv. een splinternieuwe derby voor 125 gulden was in ieder geval wel een koopje

Standaard

PA Markt is geweldig

Tenminste weer eens en keer lekker tussen oude kippenhokken rommelen waarop nog vaag JBL ofzo staat, en er dan nog mooi spul kopen ook:

-pulsar masterpiee met screendriver voor 1300,-
    -martin 218's (purple haze had hier een leuk verkooppraatje bij, ze zouden uit een dixo komen, jaja, en ze waren nooit on the road geweest) 4 maal met case en zeer exotische trussklem voor 4400,-

En waar dacht je dat movitec stond VOOR heel nederland er mee wegliep?

Mooiste stand vond ik nog wel twee maal terug:
    Focus verkocht de lijken van cirque du soleil: een CP superscan zoom in case voor 1500,- bij aankoop van 2 stuks 3e gratis.
    Ik geloof dat heel het zooitje binnen 2 uur verkocht was.

Enigste nadeel vond ik de slappe koffie.

groeten,
    Ralph

Standaard

Als organisator van de PA-markt is het leuk om te lezen hoe de bezoekers erover denken.
    We proberen er iedere keer weer iets bijzonders van te maken.

In 2002 is de beurs weer op 9 maart in het Euretco Expo Center te Houten. Let op dit jaar maar EEN DAG, op zaterdag !!!!

Hou gewoon onze eigen website ook goed in de gaten (www.pa-markt.nl) en vanaf januari zijn er weer de kortingsbonnen en zelfs kaarten in de voorverkoop.

Voor wat betreft de kwaliteit van de aangeboden goederen moet je niet bij ons als organisatie zijn. De deelnemers aan de beurs zijn zelf verantwoordelijk voor de materialen en als koper neem je (inderdaad) zelf de beslissing of je voor bedrag X iets wilt kopen.

In het kader van de Internationale dag van de DJ op 9 maart, zullen we gaan bekijken of we iets leuks kunnen doen. In ieder geval komt er een collectebus te staan, waarmee we de internationale aktie zullen steunen.

Standaard

Gelukkig weer in Houten die hal heeft meer sfeer.
    Hoevelaken was zo laag halletje en inhoudelijk was Hoevelaken
    (vond ik ) niks bijzonders

Forum Rechten