Cursus zendertechniek

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Xtreme18
    • Aug 2005
    • 53

    Cursus zendertechniek

    Beste forumleden!

    graag ben ik benieuwd waar en eventueel wanneer er een cursus zendertechniek te volgen valt.
    Niet zozeer hoe ik een microfoon inregel bij een ontvanger, maar meer hoe ik bijv. 20 zenders of meer in 1 band kan zetten zonder dat er problemen zijn!

    ik hoor graag!
  • qvt
    • Oct 2009
    • 721

    #2
    Pro Audio Educatie punt nl
    There is no substitute for imagination

    Comment

    • Paul10
      • May 2012
      • 122

      #3
      Originally posted by Xtreme18
      Beste forumleden!

      graag ben ik benieuwd waar en eventueel wanneer er een cursus zendertechniek te volgen valt.
      Niet zozeer hoe ik een microfoon inregel bij een ontvanger, maar meer hoe ik bijv. 20 zenders of meer in 1 band kan zetten zonder dat er problemen zijn! ik hoor graag!
      Hangt een van je bandbreedte af ;-) kom maar een keertje langs, en google even op intermodulatie.

      Comment

      • rinus bakker
        • Mar 2002
        • 5430

        #4
        Originally posted by Xtreme18
        benieuwd waar en eventueel wanneer er een cursus zendertechniek te volgen valt.
        Ik weet dat LGO (www.lgo.be) heel veel aan geluidscursussen doet.
        Even bij hen op de site kijken zal ook wel duidelijk maken of deze specifieke zendervraag erbij zit.
        een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

        Comment

        • joe
          • Jan 2003
          • 446

          #5
          25 februari is er weer een cursus RF/Zender techniek bij http://www.proaudioeducatie.nl/
          Jasper staat ook op de Cue 2014, dus mocht je wat persoonlijke info willen, kan je wel eff op de koffie bij hem komen op de beurs.

          Comment

          Working...