Topic: Grafisch Lyceum 010
-
25-04-07, 08:17 #11djproffiGuest
je kreeg een aantal foto's van aansluitpanelen van apparaten (mengpaneel,digi camera, tv enz), en dan moest je zeggen van waarom je welke aansluiting voor iets had gekozen.
ik moet nog even wachten..i hoop ZOO erg dat ik word aangenomen
-
25-04-07, 22:22 #12
Ik heb er niet echt een hoge pet van op. Of hoe je het ook zegt. Heb op school qua techniek weinig geleerd. Moest op een gegeven moment de leraar laten zien hoe tie een les van een par moest verwisselen.
Stage daar in tegen wel. Het was een hoop gedoe om een leuke stage plaats te krijgen maar heb daar wel veel geleerd.Door werken bolle je staat weer met je handen in je zakken!!!
-
26-04-07, 10:02 #13djproffiGuest
maar dat is over eht algemeen bij elke theoretische opleiding. In de praktijk leer je alles toe te passen en dergelijke..
-
26-04-07, 21:32 #14
Ik heb net een brief binnen gekregen dat ik ben aangenomen !
Maar komt ook omdat ik het andere GLR heb gedaan (vmbo) kon ik direct doorstromen..
Jaa Leuk opdrachtje he.. met die tv haha, versterker...
was er een die ik niet wist.. die laatste... met die camera aansluiting..Einde bericht.
-
27-04-07, 07:57 #15djproffiGuest
ik ben ook aangenomen!
die carera was een bnc kabel..
-
28-04-07, 00:08 #16
Socapex toch??? Nja, het is ook al een paar weekjes geleden dat ik die opdrachten gemaakt heb
Ik ben iig aangenomen, en daar deed ik het voor! Tot volgend jaar dus allen! In het nieuwe gebouw: de complete podiumtechniek/ AV opleiding gaat als het goed is verhuizen! En sterke geruchten zijn dat deze afdeling gaat verhuizen naar het oude oogziekenhuis, aan de Schiedamsevest. Als dat zo is dan komen we in een érg mooi gebouw te zitten...! Boompjes uit, klein stukje naar rechts en je bent er.
-
28-04-07, 09:28 #17
- Ingeschreven
- Oct 2004
Oorspronkelijk geplaatst door rolanddeg
Lijkt me sterk dat dat op een camera zit...
RenéNeem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
28-04-07, 09:54 #18
Oorspronkelijk geplaatst door renevanh
En die plug zat er inderdaad op! Goed van Rolanddeg.
Oorspronkelijk geplaatst door rolanddeg
Ja klopt in het oude oog ziekenhuis.
Ik heb zelfs gehoord dat ze al begonnen zijn met bouwen.
Nou Jongens Tot het begin van volgend jaar !Laatst gewijzigd door Jason_; 28-04-07 om 09:57.
Einde bericht.
-
29-04-07, 01:30 #19
Ik zou wel genoeg data-uit van een camera kunnen bedenken waar een Socapex mee gevuld kan worden hoor...
Maar blij te horen dat het echt het oude oogziekenhuis is! Dat is me een vet (en grooot) gebouw... Wat ik uit dezelfde geruchten gehoord heb is dat er 3 studio's gebouwd gaan worden. Als die geruchten dan óók waar zijn dan ben ik helemaal happy! Hopen dat er dan wel wat nieuws staat, en niet die Delta... (Al is daar ook weinig mis mee.) Tot bij de introductie in juni ergens!!
-
29-04-07, 08:37 #20
- Ingeschreven
- Dec 2005
Oorspronkelijk geplaatst door Jason_