-
14-04-07, 09:11 #1
- Ingeschreven
- May 2001
leuke-legale-gratis softwarepagina van *slik* Behringer
Ik liep na een tip tegen de volgende pagina aan waar een werkelijk alleraardigste verzameling kleine programmatjes staat.
Met voor elk wat wils. Typisch zo´n gevalletje dat die gasten als ze willen verekkte leuke dingen kunnen maken.
TOOLZlekker belangrijk!
-
16-04-07, 11:46 #2
- Ingeschreven
- Feb 2002
Allemaal leuk en aardig maar zodra ik de LC2412 probeer lijkt dit mooier te werken dan in werkelijkheid. Ik kan me namelijk niet herinneren dat je chases op de onderste bank kunt krijgen (m.u.v. ch 9-12).
-
16-04-07, 11:52 #3
- Ingeschreven
- Mar 2001
Dat zal wel weer een nieuwe update in de software zijn, daar grossieren ze dan weer wel in..
Enne, dr staan wel meer onvolkomen progjes op
-
16-04-07, 15:27 #4
Oorspronkelijk geplaatst door **************
Verder zie ik in die tools niet echt een meerwaarde aan de site. Leuk dat ze het hebben, maar ik denk niet dat er veel meer sales zullen komen ofzo.
-
17-04-07, 08:54 #5
Oorspronkelijk geplaatst door Ralph Hees
-
17-04-07, 14:57 #6
Oorspronkelijk geplaatst door renebiemans
Dat was mijn 2e Behringer product dat de deur uit vloog.
Ik heb nu alleen nog een DI20, dacht dat je aan een DI toch niet veel fout kan doen. Bij Behringer spelen ze het toch klaar om meer ruis te creeëren dan er oorspronkelijk in het signaal zat. In tegenstelling tot een IMG boxje, die werken perfect.
Wat ik hiermee wil zeggen is, het kan er allemaal zo mooi uitzien, maar het zegt nog niks over de inhoud. Zo is het ook met die tools, het kanop het internet zo leuk uitzien, maar over hoe het apparaat is kan je dan nog niks zeggen.
-
17-04-07, 15:24 #7
Ik had namelijk geruchten gehoord dat met de software upgrade die problemen verholpen zouden zijn. Maar dat blijkt dus jammer genoeg niet zo te zijn
-
17-04-07, 18:51 #8
Oorspronkelijk geplaatst door renebiemans
Dus Behringer heeft volgens mij gewoon geen idee hoe ze de bugs moeten oplossen. Ze zeggen dat ze zijn opgelost, maar als je gaat proberen is het niks opgeschoten of zelfs nog slechter geworden dan het al was.