-
02-04-07, 09:35 #1
Sensation white 2007 (belgië)
Afgelopen zaterdag naar Sensation White in Antwerpen geweest.
Ik vond alles erg mooi afgewerkt en netjes.
Heeft iemand nog mooie plaatjes geschoten?Vette boksuh meneer
[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]
-
02-04-07, 12:46 #2
... en/of van Sensation Black van de dag ervoor?
vroeg me al af waar het topic bleef
-
02-04-07, 20:52 #3
- Ingeschreven
- Oct 2004
op de site van ID&T Belgium staan alle foto's simpel he
-
02-04-07, 21:01 #4
Oorspronkelijk geplaatst door esound
Vette boksuh meneer
[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]
-
03-04-07, 11:10 #5
Oorspronkelijk geplaatst door Drive inn tnt
Heb ondertussen vernomen dat de black-edition niet zo'n grote opkomst telde.
-
03-04-07, 16:03 #6
@luc
Dat hoorde ik ook, maatje van me werkte achter de bar.
Black was niet uitverkocht.
White wel helemaal.Vette boksuh meneer
-
03-04-07, 22:40 #7
- Ingeschreven
- Feb 2005
ik vind het toch maar een mager "setje" black en white in arena, en zelfs in gelsenkirche vorig jaar hadden VEEL meer hangen. Met name veel meer video.
dat mis ik hier toch wel.
hooguit een paar Barco projectoren in dat dak, maar dat zullen ook maar G8'en zijn geweest."Neen, een Camera rail is geen truss" ® Han
-
04-04-07, 12:59 #8
nu ik alle foto's eens bekeken heb:
zelfde locatie, zelfde weekend, zelfde set-up qua klank- en lichtmateriaal en dan nóg 45€ voor een kaart betalen
-
04-04-07, 17:13 #9
Ik heb het erg naar me zin gehad
Ging er ook niet heen om te kijken wat er allemaal hing, daarom ook geen pics van de spullen en zo. Totaal niet op gelet eigenlijk. De 2 meiden die mee gingen waren veeeeel interessanter.
Vette boksuh meneer
-
04-04-07, 19:32 #10
Oorspronkelijk geplaatst door Nit-Wit
Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).