J&H Shop - Alles voor op en rond het podium
Pagina 1 van de 3 1 2 3 Laatste

Standaard Tadaaa ze zijn er weer op het eurovisie

Jawel, na een jaar afwezigheid is het weer zo ver.

Spectra plus uit stockholm is weer bezig met de voorbereidingen van het eurovisie songfestival..

Alle perikelen rondom de crew Load-in Load-out en show kun je weer volgen op. Eurovisiondiary 2007 by Spectra Stage & Event Technologies AB - Home

Jakob-Jan
    Lightjockey Beta tester
    Freelance Licht tekkie

Standaard

yippie is altijd leuk
    weer leuke lectuur zouden meer grote producties moeten doen ;-)
    Hold on a second, relax and listen...

Standaard

dat is altijd mijn leuze al geweest (die less is more) maar vin het wel interessant gebeuren zo een blog
    maar super origineel zijn ze niet vind ik wat ik wel leuk vind is die B52's aan die cirkels met parren die op en neer kunnen...
    en sja het klinkt indrukwekkend om te kunne zeggen dat er 300m² van die handel hangt he
    Hold on a second, relax and listen...

Standaard

Heb gister even gekeken... Wat ontzettend triest... Dat een project met deze allure en budgetten zo'n wanstaltig eindresultaat kan hebben...

ALLES maar dan ook ALLES is slecht danwel lelijk geweest... Overdone video, WAARdeloze timing, plaatjes en videocontent om van te janken...

Heren, dames, wie het ook gedaan heeft: in ***snaam kies een ander vak !
    If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
    ------------------------------------------------
    Arvid Buit
    Creative-Director / Artist-Manager

Standaard

Less is more ja..maar vergeet niet dat dit de prefinale is geweest, mogelijk volgt er nog wat spannends zaterdag... overigens deed het me echt denken aan de zillion, zoveel hebben dat je niet meer weet wat wat doet. Overigens vond ik het qua timing wel meevallen hoor, denk niet dat 1% van de kijkers dit opgevallen is. Robes zijn overigens leuke spotjes, en dat trucje met de b52's achter de mitrix is echt wel de max. Gezien de bperkte prepttijd en het feit dat er nog best wat last minute is gewijzigd als ik het blog moet geloven vind ik het niet op zijn plaats om te zeggen dat alles slecht was...vergeet het trouwens...ik ga gewoon lekker flamen (ben net wakker)!

Als je op je site aangeeft dat je project- danwel tourmanager bent dan vind ik het AB-SO-LUUT geen stijl hebben dat je hier even uit de hoogte daar een complete crew afmaakt op wat tv-beelden.

Ik heb, als leek zitten kijken naar een show die er gelikt en misschien wat flashy uitzag, als technicus zie ik nog heel wat verbeterpunten, en zou de content idd wat minder het doel voorbij moeten schieten..

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door axs
    Dacht al dat GMA gecrasht was, maar ja, die dingen crashen niet zeker?
    Dan stond er vast niet in de aftiteling dat MA Lighting 1 van de sponsors was...
    Want die stond er dus wel bij...

Groeten Hugo
    Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

Forum Rechten