J&H Shop - Alles voor op en rond het podium
Pagina 1 van de 3 1 2 3 Laatste

Ingeschreven
    Mar 2001

Standaard naam / profiel

hee, muiters. kabaalschoppers en oogverblinders.

Ik zit nu al een tijd hier te klooien, en er valt me 1 ding op in vergelijking met andere fora, etc, namelijk het profiel.

Ik weet dat er geen plicht is om een profiel in te vullen. Ik weet zelfs dat het profiel niet altijd hoeft te kloppen.

Maar doe jezelf, en een boel anderen een plezier, en vul s een gedeelte van dat profiel in, zodat we als antwoordmachine af en toe s kunnen kijken wie er een vraag stelt, en waarom...

Oa leeftijd en achtergrond zijn een erg interessante insteek voor een antwoord dat we af en toe kunnen geven.

Ik bedoel, je hoeft je toch niet te schamen dat je een vraag stelt? En we bijten echt niet. Ook zal ons je pincode een zorg zijn, maar een paar insteekjes geven vaak meer over de mens en zijn vraag, dan helemaal niets...

Gaat dat lukken?
    thx

Standaard

Als dit board het toelaat dat de moderator velden kan toevoegen aan het profiel, kan het misschien wat "toegankelijker" worden. Ik vind het niet erg om mijn levensverhaal te tikken, maar daar zit misschien niemand op te wachten.

Een paar velden met wat standaard vragen, maakt de tongen misschien los. Voorbeelden:

Opleidingen/cursussen?
    Hoe lang ben je "Serieus" bezig met je vak?
    Met welke artiesten heb je zoals gewerkt?
    Wat is je werkgebied? (verhuur/organisatie/productie/freelance/import/td?)

Zoiets?

Ingeschreven
    Mar 2001

Standaard

ja, ff kort, leeftijd en woonplaats, is al een stuk verhelderender, en iets van welke richting je zit, qua licht / geluid /video / studio/ live / etc

Standaard

http://www.forums.licht-geluid.nl/fo...orstellen.html

En dan de door jou gepromote zoekfunctie even op naam

Zonder dollen: Een ingevuld profiel geeft aan hoe serieus dat je zelf naar buiten komt, zo lijkt mij!
    Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Ingeschreven
    Feb 2007

Standaard

Helemaal eens. Maar ik vind dat degene die achter dit bericht staan zelf ook het goede (serieuze) voorbeeld moeten geven. GvH-E

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gertgeluid
    Een paar velden met wat standaard vragen, maakt de tongen misschien los. Voorbeelden:
    Hoe lang ben je "Serieus" bezig met je vak?
    Met welke artiesten heb je zoals gewerkt?
    Hoe lang iemand al bezig is en met wie allemaal gewerkt heeft zal mij m'n anus oxideren. Iemand die al 100 jaar bezig is kan nog steeds de ballen verstand hebben van wat hij/zij doet. Iemand die net 1 jaar bezig is kan een natuurtalent zijn. Al heb je met de grootste der aarde gewerkt, zegt ook geen drol over wat hij/zij kan. Iemand die met alleen maar coverbandjes werkt kan een geweldige show neer zetten. De manier van reageren hier op het forum geeft meer info dan die vragen beantwoorden.

Leeftijd is wel een punt. Je kunt de vraagsteller een beter antwoord geven omdat iemand die (erg) jong is waarschijnlijk net begint en (nog) geen budget heeft van een paar duizend(en) euro's. Ook woonplaats kan handig zijn als je wilt verwijzen naar iets in zijn/haar buurt.
    Laatst gewijzigd door vasco; 20-03-07 om 14:09.

Standaard

heb bij deze men profieletje geupdeet!
    vind het wel een leuk idee...
    Hold on a second, relax and listen...

Standaard

inderdaad helemaal mee eens. uiteraard heeft niet iedereen zin om een uitgebreid profiel aan te maken. Maar het verbaast me wel altijd hoeveel mensen hier op het forum nauwelijks of niets hebben ingevuld. Zoals gezegd leeftijd en woonplaats, maar bijv ook site van bedrijf wat je hebt of waar je werkzaam bent geven toch wat meer informatie. dan geeft toch meer een idee met wie je "in gesprek"bent. toch?

Forum Rechten