J&H Shop - Alles voor op en rond het podium
Pagina 2 van de 5 Eerste 1 2 3 4 5 Laatste

Standaard

ja, je gooit je zo wel erg in het diepe. En dan is het de vraag of het avontuurlijk of eerder gewoon stom is... Maar dat zie je vaker in dit soort programma's over mensen die gaan emigreren.
    Maar in dit geval gaat deze man alles anders doen;
    - een eigen onderneming starten-
    - emigreren en de taal ook niet spreken-
    - werken in een branche waar hij zo te zien weinig vanaf weet...

Dus al met al moet dat eigenlijk wel verkeerd aflopen toch?

Ingeschreven
    Aug 2000

Standaard

MusicJohn, kom der maar in

John heeft eenzelfde overstap gemaakt, is ook naar Spanje gegaan met z'n handel.

Deze muzikant had echter al ruime ervaring in de showbizz, had z'n spullen goed voor mekaar, was al een beetje bekend in de regio waar hij en zn partner zich gingen vestigen...Kortom: doordachte en weloverwogen keus.
    Poos niets meer van John gehoord, zal wel goed gaan in de handel

Ingeschreven
    Jul 2003

Standaard

Hoe onvoorbereid kun je gaan emigreren....
    -Geen kennis van apparatuur voor 15000 aan apparatuur!!! kon het er niet aan zien.
    -Geen kennis van de taal
    -Geen inventarisatie van de evt markt.
    -Een verzorging van een drive in zoals hier door de beginnende jeugd (beter) wordt gedaan.

Zelfs in de keuken waar hij bij ging klussen was er het taalprobleem.

Een verhuur bedrijf opstarten is al een avontuur. Een verhuur bedrijf opstarten in het buitenland nog groter.

Maar een verhuur bedrijf opstarten in het buitenland zonder kennis van zaken, de taal en de markt is .... tja hoe noem je dat (denk dat deze smiley het het best uitdrukt!

Met vr gr,

Husss

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HR Soundproductions
    Aan de andere kant: wie heeft er nooit met het idee gespeeld om de boel eens lekker de boel te laten en te vertrekken naar een zonnig oord? Er dan ook nog vorm aan geven is ook wel lovenswaardig te noemen. Of het alleen in deze vorm moet, kun je je bedenkingen bij hebben.
    Ikke!

ARUBA!!!!!!!

Standaard

Het verschil tussen hem en mij is dat ik natuurlijk al ervaring had en ik ben echt met niets naar Aruba gegaan en het heeft mij 2 jaar geduurd voor dat ik echt gestart was. Contacten leggen blijft moeilijk of je nu de taal spreekt ja of nee, je moet jezelf in het begint soms letterlijk verkopen.. Ik ben technicus en geen sales man, toch is het gelukt!
    Je moet een enorme lange adem hebben en veel kunnen Netwerken.

Oja, Taal is zeker belangrijk, ik spreek Papiamento, Spaans (mijn vrouw is Argentijnse..dus!) Engels en een beetje Portugees!!!!

@lightzone: Bon bini na Aruba! Nos ta topa bon?

Standaard

nou mensen,

Ik heb het gemist, en ik geloof dat ik daar niet erg droevig over hoef te zijn.
    scheelt weer een berg plaatsvervangende schaamte en tenenkrommende ergernis.
    of moet ik toch de herhaling gaan zien??

Grz Ron
    Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Ingeschreven
    Mar 2001

Standaard

ik wens m veel spaans personeel...lol

Forum Rechten