Topic: PA markt 2007
-
28-02-07, 22:41 #1
- Ingeschreven
- Jul 2002
PA markt 2007
Het is alweer bijna zover.
PA MARKT 2007
http://www.forums.licht-geluid.nl/fo...=2007-3-17&c=1
Hij staat al weer een poosje in de forum agenda.
Meer info:
PA-MARKT
Alle onderwerpen dus maar weer in dit topic gaarne.Ik doe niet aan bijgeloof.
Dat brengt ongeluk.
-
28-02-07, 23:40 #2
- Ingeschreven
- Oct 2004
Ik ga er dit jaar naartoe, heeft iemand nog tips voor hoe zoiets aan te pakken? Onderhandelen over de prijs enzo, tips over wat je echt beter op de PA Markt kan kopen dan in de winkel.
Wat kan ik er uberhaupt vinden? Bijvoorbeeld ook Klark EQ's en koptelefoons en dergelijke?
-
01-03-07, 09:05 #3
Dat hangt heel erg af van wat de bedrijven weg willen doen. Over het algemeen is het van alles wat, zowel A-merk profi spullen, als gebruikte OEM-meuk. Ook de condities van de materialen willen nogal verschillen.
Kwestie van lekker vroeg komen en goed je ogen open houden.
-
01-03-07, 13:15 #4
- Ingeschreven
- Apr 2004
Je kunt uiteraard het beste vroeg komen, dan heb je nog de meeste keus. Ik ben er inmiddels al een jaar of 5 geweest, en soms een complete geluidset gekocht, andere keer bijna niets. Het is heel wisselend wat er verkocht wordt, de duurdere/grotere spullen blijven vaak wel staan. En er wordt ook een boel echte rotzooi verkocht... Waar je echt op moet letten zijn de prijzen van sommige handelaren. Soms worden spullen verkocht voor prijzen die maar net onder de nieuw prijs liggen, dus het is wel zaak dat je een beetje op de hoogte bent van de handel.
-
01-03-07, 13:18 #5
Het laatste is denk wel het belangrijkste. Als je daar goed van op de hoogte bent kan je daar je winst mee doen.
Hoe zit het dan als je iets hebt gekocht (stel een VMB TE 34), moet je dien dan gelijk meenemen en er de rest van de dag meezeulen, of aan het eind van de dag ophalen. Of is er een mogelijk heid dat je spullen in de auto kan leggen en weer naar binnen kan? Het is voor mij ook de eerste keer dat ik er naar toe ga.
GreetzzI'm addicted to bass, I'm addicted to drums, my dealer is a DJ,..... and music is my drug
-
01-03-07, 13:43 #6
- Ingeschreven
- Dec 2005
Oorspronkelijk geplaatst door Baszza91
Overigens is de sticker gewoon met wat wasbenzine te verwijderen.
Stickerverwijderaar/Lijmolosser kan ook, maar kan de ondergrond (lak) beschadigen.
Overigens kun je nog steeds via de website voorverkoopkaarten bestellen ! PA-MARKTLaatst gewijzigd door Companion; 01-03-07 om 13:45.
-
01-03-07, 13:45 #7
- Ingeschreven
- Oct 2004
zou je voor wat extra kabels (3*2.5) en patchkabels en dergelijke ook goed terecht kunnen?
-
01-03-07, 16:16 #8
- Ingeschreven
- Apr 2004
Oorspronkelijk geplaatst door Baszza91
-
01-03-07, 16:39 #9
Oke, het is al een stuk duidelijker geworden voor mij. En de kaartjes heb ik lang al besteld (en betaald), toen de voorverkoop nog geen 1 dag bezig was had ik ze al besteld.
GreetzzI'm addicted to bass, I'm addicted to drums, my dealer is a DJ,..... and music is my drug
-
01-03-07, 17:00 #10
Oorspronkelijk geplaatst door BvE
Doorgaans zijn er genoeg bakken om doorheen te snuffelen en het lijkt me heel bijzonder mocht je hiervoor niet kunnen slagen!
Voor mensen die van snuffelen en koopjes houden: magazijnverkoopModerator J&H Licht en Geluid Forums