J&H Shop - Alles voor op en rond het podium
Pagina 5 van de 7 Eerste 1 2 3 4 5 6 7 Laatste

Topic: PA markt 2007

Ingeschreven
    Jul 2002

Standaard

Zaterdag ook even wezen kijken, 't blijft een must.
    Ik ben van mening dat J.P. kan terug kijken op een geslaagde dag.
    Companion, laat even weten waneer de foto's online staan en hoeveel bezoekers er zijn geweest.

P.S.

Wie had er z'n moeder meegenomen? ( Laarsjes aan en een hondje aan de lijn)
    Ik doe niet aan bijgeloof.
    Dat brengt ongeluk.

Standaard

ben er ook even wezen kijken

ik heb er nette en heel mooie spullen gezien
    MAAR
    wat een berg puin lag er ook tussen
    lijkt we of er ieder jaar meer rommel bij komt
    zou er voor dat spul geen DUMP - markt kunnen worden georganiseerd

wel heb ik er een paar lichtbakjes gekocht om de lichtmuur te vergroten/ verlengen

Standaard

Ben ook geweest, veel spul wat thuis hoort in een museum/schroothoop.
    Maar goed dat is ook een beetje de opzet van de beurs. Wat ik er totaal niet vind thuis horen is nieuw spul.
    Ondanks dat was ik van plan dit keer niets aan te schaffen, maar kon het toch niet laten .

1 x backdrop
    3 x truss x30v 1 meter
    set robocolor 3

Het was druk genoeg toen ik er was (ochtend)
    1 stand gezien die losse wit uitgeslagen msr lampen op tafe had liggen mag hopen dat niemand ze gekocht heeft.

Standaard PA markt 2007

Ben gisteren voor de eerste keer geweest.
    Heb een defecte antieke peavey CS400 kunnen vinden voor minder dan de oud ijzer prijs.
    Na de eindtransistoren te hebben vervangen van één kanaal blaast het ding weer als vanouds.
    Tevens een dubbele CD speler gekocht die ook nog eens prima blijkt te werken, en nog wat klein spul.
    Was zeker de rit vanuit zuid limburg waard.
    Beurs was klein, maar prima georganiseerd !!!
    Volgend jaar ben ik er zeker weer !!!!

Ingeschreven
    Jun 2006

Standaard

Ben gister ook voor het eerst geweest maar is zeker voor herhaling vatbaar! Ik ben thuisgekomen met 3 keer 2 meter prolyte x30v, bijna nieuwe showmaster 24 incl. case, een 2 keer 31 bands equalizer en nog wat xlr kabeltjes...

Volgend jaar ben ik zeker weer van de partij en dan neem ik ook de aanhanger mee want de auto zat toch wel erg vol...

Standaard

Iemand was mij al voor met het melden van de foto's, maar ze staan er op.

Het was een drukke dag en ik heb gezien dat er heel veel mensen met tweedehandse en/of bijna nieuwe demo spullen de beurshal verlieten. Sterker nog, ik denk dat menige bezoeker met een vollere auto terug ging dat enkele standhouders.

Voor mij als organisator is wel gebleken dat de bezoekers gemiddeld genomen, veel langer bleven hangen op de beurs. Van de standhouders heb ik geen klachten vernomen. Een aantal heeft al aangegeven volgend jaar een grotere stand te willen gaan gebruiken om nog meer materiaal mee te nemen. Het is jammer dat het merendeel van de standhouders een tweede dag (zondag) niet zien zitten, anders deden we dat zeker.

Omdat ik zelf toch ook nog wel wat nodig had, maar weet dat ik er echt geen ruimte meer voor heb, heb ik allen een paar FC's voor amp-racks en een kabelcase gekocht en wat truss X30D om de collectie aan te vullen. Vooral de 29 en 50 cm stukjes waren welkom.

's Avonds om 19.30 uur was de hele hal weer leeg en schoon.

Een ieder bedankt voor zijn/haar bezoek en tot volgend jaar.

Standaard

Was er aan de late kant, rond 13:00 uur meen ik. Voor mijn idee een iets hoger schroothoop-gehalte dan voorheen, maar ook wel weer geinige dingen tussen gezien. Werd behoorlijk wat afgekeurde (lees: flink beschadigde) truss verkocht, hoop niet dat we daarvan binnenkort nog teleurstellende nieuwsberichten mogen horen over ingestorte feestlocaties. Op sommige stands lagen de prijzen ook nog best hoog, blijft dan ook grappig om te zien hoe erg sommige mensen worden afgezet.

Zelf niets gekocht. Ben op randje blut, dus voor mijn eigen veiligheid geen geld gepind van te voren. J.P. nog even handje geschut, met Mark en Daniel rondgelopen, verder helaas geen bekenden tegen het lijf gelopen. Blijft verder wel geinig zo'n beurs. Nu op naar de Discobeurs!

Standaard

Ben zaterdag toch nog thuis gekomen met (iets te veel) stuf, 4 ypoc headjes voor 350 eur de stuk, 2 IEC dimmers (analoog) ong. 200 meter flashlight harting (kreeg de helft gratis ). Heb nog vol intresse staan luisteren naar iemand die zijn Avolites Diamont III kwijt wou
    Dit was voor mij de eerste keer op de PA-Markt, volgend jaar gaan we niet met de Espace, maar een busje

Overigens wel: er zijn spullen waar je met een boog van 10 meter omheen moet lopen, maar ook spullen die zeker de moeite waard zijn!
    MEEO Audio Licht Rigging,
    Mark van der Werff
    Groningen

Forum Rechten