Hoi,
Ik heb zondag een Creator Pro aangeschaft, en deze bevat een beperkt aantal fixtures.
Ik ben gaan zoeken, en vond via Avolites...
Search Result
Collapse
74 results in 0.0020 seconds.
Keywords
Members
Labels
-
Showtec Creator 1024 Pro probleem
-
Eurolite 64x64 led mesh screen
Hallo,
Ik heb een grote set eurolite 64x64 led mesh screen panelen gekocht.
Alles is correct aangesloten maar krijg er geen licht... -
Lem PFM 15s filter vewijderen
Hallo allemaal,
Ik heb recent wat audio spul gekregen en gekocht voor een prikkie
Nu heb ik 2 stuks LEM PFM15s staan waarbij van... -
Ducking op een 01V96V2
De Yamaha 01V96V2 heeft een mogelijkheid om kanalen te ducken. Dat wilde ik doen op de lijningangen nrs 13, 14, 15 en 16.
Je kunt dat netjes allemaal... -
Hofman PA set
Hallo allemaal,
allereerst zal ik mezelf even voorstellen:
Ik ben hobbymatig al verschillende jaren met geluid bezig en heb...Last edited by TvG; 21-07-17, 14:32. -
Ook even voorstellen...
Hoi, ik ben Hans (54) en ik woon in het noorden van ons mooie landje. De reden dat ik hier geregistreerd heb, is omdat ik sinds kort (ter ondersteuning... -
S audio 18 inch subwoofer zelfbouw
Beste forum leden.
ik heb nog 2 s-audio 18 inch subwoofers liggen en hiervoor zou ik graag nieuwe kasten willen bouwen. Maar tot heden heb ik nog... -
2dehandse versterker testen bij koop
Hoi allemaal , is mijn eerste bezoek aan deze site
mijn excuses als ik mijn vraag verkeerd heb geplaatst
ik had een paar biedingen...Last edited by kayalovely; 10-05-17, 08:50. -
Aux voor in-ear (maar mono ipv stereo)
Beste forummers,
Ik heb de shure 315 in ear gekocht en die wil ik aansluiten op een aux uitgang. Vanwege het monosignaal hoor ik maar aan één... -
Bose 802 serie 3 in combinatie met Bose MB4
Beste leden,
Ik heb een vraag. Ik heb vier Bose 802 serie III speakers met een bijpassende Bose 1600 serie VI versterker (inclusief equalizer... -
7x12W Led par DMX
Beste forum leden,
Ik heb een vraag wat betreft DMX. Ik heb 0 ervaring met DMX en wil ons tuinhuis / mancave van binnen uitlichten met 4... -
overspraak in mengtafel
Hallo,
ik ben bezit van een Crest XR20 gekomen voor niet al te veel geld. Het enigste probleem is dat ik overspraak heb van kanaal 3 naar... -
Coemar Prospot 250 LX Heat storing
Goedeavond,
Ik heb ineens een storing in 1 van mijn Coemar Prospot 250 LX movingheads. Als ik hem aan zet start hij op maar na een aantal... -
Fixtures Showtec Creator 1024 Pro
Hallo allemaal,
Ik heb laatst een nieuw paneel gekocht, de Showtec creator 1024 Pro. Echter heb ik nog geen idee hoe je bv een fixture programmeert...