Beste
Het gaat om een amateur koor van ong. 15 personen, optredens in bejaardentehuizen etc.. Er waren klachten dat de mensen achterin het...
Search Result
Collapse
59 results in 0.0015 seconds.
Keywords
Members
Labels
-
Aanluiten stereo microfoon met 5 polige xlr
-
l'acoustics subje
Afgelopen week hing ik weer eens ondersteboven in een 20m3 container om iets moois te pakken te krijgen, mijn missie : een sub van l'acoustics !! ... -
mishatacke started a topic Advies gevraagd: tweedehands PA-systeem voor in studentenhuis, budget 250 euroin LIVE FORUMAdvies gevraagd: tweedehands PA-systeem voor in studentenhuis, budget 250 euro
Hoi,
Voor ons studentenhuis zijn wij op zoek naar een PA-systeem. Er worden vaak feesten gegeven en tot dusver huurden we speakers van de...Last edited by mishatacke; 05-07-17, 18:52. -
Beamz MHL-74 pan probleem
Hallo allemaal,
Ik heb 4 Beamz MHL-74 kopjes (waarschijnlijk mk2 versie, weet het niet zeker) waarvan 1 een pan probleem heeft. Als ik een... -
Contrabas en resoneren
Hallo allemaal,
Tijdje terug een bandje (formatiegelegenheid) gedaan met iemand die een contrabas bij zich had.
Niet al teveel tijd... -
Te mooi om waar te zijn?
Het lijkt erop dat hier het vaak gezochte tooltje staat om Sennheiser te programmeren.
Te mooi om waar te zijn. Wat haal je binnen? Als het niet...Last edited by speakertech; 05-05-17, 20:29. -
Storing in installatiedimmer
Vandaag voor de 6de keer in de afgelopen jaren een lichtshowtje opgebouwd op een locatie waar al 10x 1KW aan frontlicht aanwezig is.
Die frontlampjes... -
Scenes in Sunlite
Hallo iedereen,
Ik ben nieuw hier dus ik weet niet of deze topic goed staat.
Maar ik zal nu even zeggen wat ik te zeggen heb.
... -
Eaw sb600
Na een poos niet meer op het forum te zijn geweest, zit ik met een dilemma.
Ik heb een heerlijk setje van EAW. 4x sb600 met 4x mk5194 toppen.... -
beyerdynamic DT 770 Pro 250 ohm
Heeft iemand hem ook? En vindt je niet dat de bassen wat te agressief aanwezig zijn?Last edited by frederic; 20-03-17, 00:41. -
Soundsystem
Beste iedereen,
ik luister zeer graag naar dub/reggae en alles wat je in deze aard kan bedenken. Momenteel heb ik mijn kelder een simpele... -
Aanschaf nieuw PA-systeem
Beste forumleden,
Allereerst een hele goede avond.
Ik ben een Turkse muzikant die live optredens verzorgt op bruiloften en... -
xta dp226
dag mensen,
Ik heb een xta 226, maar krijg hem niet werkend via de rs232. Nu denk ik dat het in het verloop van 9 naar 15 pin zit, maar ik...Last edited by megabas; 10-02-17, 16:11. -
Schakelaar Sennheiser MD425 vervangen
Ik heb MD425 mics van Sennheiser en het lijkt of soms een reedswitch blijft plakken. Komt dat meer voor? Dezelfde schakelaars zitten volgens mij ook in... -
hallo
ik heb 4x ev rx 118 en 2x rx 212/75 die ik aan stuur met 3x Ev q99 en een dynacord dsp 224
nu ben ik op zoek naar zwaardere versterkers
maar...