Ik weet niet of het al geweest is, maar ik zou dat tentje links een andere plek geven, dit verstoord het hele beeld....
Eerste keer podium van steiger, waar rekening mee te houden?
Collapse
X
-
[off topic mode on\] van 1:59 tot ergens 2:40 heb ik me helemaal kapot gelachen om die gozer in het wit...... meisje links danst de sterren van de hemel, hij doet iets "gangnam style" meets "jump style" achtige dingen ROFLOL ! THANKS! [/off topc off]Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....Comment
-
Je hebt inderdaad misschien wel gelijk, al staat het tentje qua verhouding groter op de tekening dan dat het werkelijk is. Deze tekening is niet helemaal op schaal (het podium wel, de rest er omheen niet). Tijdens de bouwdag zal ik eens kijken of we hier niet een betere oplossing voor kunnen vinden.Comment
-
Als het budget het toelaat dan kan je nog een soort 'FOH' maken van een steiger constructie in dezelfde stijl !
Ik zou dan een basis van 2 bij 2 nemen, onderop een flonder om op te staan en dan de totale constuctie een meter of 5...6 hoog, paar wapperlampen + sunstrips op de hoeken, en beneden kan je het aan drie kanten afschermen met doeken en een dak span je er tussen.....Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....Comment
Comment