Hoe bevalt een palladium versterker?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dj franko
    • May 2005
    • 116

Hoe bevalt een palladium versterker?

Wat is jullie ervaring met de palladium versterker van Dap(geen bepaald model)?
    Bevalt ie helemaal niet of kan het ermee door.

Voordat jullie gaan vragen waar ik hem voor wil gebruiken; Drive-in shows.

groetjes Franko
    Hoi!
  • spd
    • Jun 2005
    • 68

Hey Franko,

Wij gebruiken bij onze drive-in show 2 x de Dap Palladium 700.
    1 voor het hoog en 1 voor het laag.
    We hebben ze nu ongeveer 1 jaar en we hebben er nog weinig problemen meegehad en bevallen zeer goed.

Comment

• dj franko
      • May 2005
      • 116

Bedankt voor het snelle antwoord. Ik ga zeker wat met het antwoord doen.

Zijn er nog meer mensen die hun mening hebben?
      groetjes Frank
      Hoi!

Comment

• william hunt
        • Jan 2005
        • 10

Wel ja wij gebruiken voor ons standaard setje nu één paladium 1600 voor de bassen en één paladium 1200 voor de toppen.
        'k moet zeggen dit doet redelijk zijn dienst, maar zijn geen professionele toestellen. wij hebben er al één hoorn van de topkast mee kapot gespeeld. dit door clippen van de versterker (limiter stond nochtans goed ingesteld, maar is wel behringer ...)

Comment

• Bastisito
          • Sep 2004
          • 185

Als je de hoorn kapotspeelt is het ook deels je eigen schuld hoor, negeren van rode ledjes is meestal niet echt snugger
          Meneer, waar is dat ene knopje nou precies voor?

Comment

• speakerfreak
            • May 2002
            • 1446

hier de p2000, had t ding toen gekocht omdat ik geen zin had om veel voor een amp uit te geven, en t ding er toch netjes uitzag

Doet t prima
            Derbi Gpr Project aan de gang

Comment

• Dr. Edie
              • May 2003
              • 671

Hier ook positief (TA2400, zelfde als de P2000) levert een BAK vermogen.. Een limiter ervoor is wel aan te raden (duhh) en gewoon niet laten clippen dan is er NIETS aan de hand.

Ook van binnen zien ze er keurig uit, de bouw is iets minder stevig.. Maar zoals vaak gezegt; als je hem inbouwt is er niets aan de hand. Ik gebruik er nu 1 een dik jaar, tot het uiterste zonder problemen.. Levert netjes zoals opgegeven. Een nieuwere met limiters ingebouwd; ook perfect en limiters doen hun werk goed. Toch gebruik ik liever die wat op de LEM DX24 zitten.

Voor het geld kan je niets beters verwachten.
              Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• hugovanmeijeren
                • Oct 2004
                • 1436

Ook nog wat ergernissen.

Wij hadden een Dap Palladium 900.

Deze begon kuren te geven waarna de protect leds bleven branden, vervolgens het rechterkanaal opblies. En na een reparatie, zowel het linker als rechterkanaal opblies... [V]

Maar...als ze het doen is het een leuke begin versterker, maar ik ben bang dat er weinig van overblijft na een paar jaar gebruiken.

Ook moet je natuurlijk rekening houden dat je na enkele jaren gebruik bij een eventuele verkoop erg weinig terug zult krijgen voor je versterker..!

Groeten Hugo
                Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

Comment

• DJP-BIM
                  • Jan 2004
                  • 289

Heb er hier 2, voor de drive-in

de P-900 voor de tops
                  en de p-1600 voor subjes

gaat prima, versterkers worden niet eens extreem warm

ik heb er alleen maar lof over, mits je idd de clipleds in de gaten houd.
                  bimshowequipment.nl

Comment

• luc2366
                    • Jul 2002
                    • 1161

citaat:Geplaatst door hugovanmeijeren

Ook moet je natuurlijk rekening houden dat je na enkele jaren gebruik bij een eventuele verkoop erg weinig terug zult krijgen voor je versterker..!

Groeten Hugo
                    dit gaat niet helemaal op! Ook voor 2ehands-kwaliteitsmateriaal wil men niet meer betalen

Comment

• mverdult
                      • Dec 2003
                      • 123

wat zijn dat dan voor versterkers van HK audio die 2100 euro hebben gekost ? ik kan geen prijs vinden bij HK die meer is als 1299 euro hoor. voor dat geld heb ik lab.gruppen gekocht, en da's meer waar voor je geld als HK audio. ( vindt ik dan )

Comment

• vasco
                        • Oct 2003
                        • 2567

citaat:Geplaatst door luc2366

citaat:Geplaatst door hugovanmeijeren

Groeten Hugo
                        dit gaat niet helemaal op! Ook voor 2ehands-kwaliteitsmateriaal wil men niet meer betalen
                        We leven in een wegwerpmaatschappij wat betreft electronica.
                        Hoor overal steeds meer om mij heen; "Oh, kapot koop ik toch een nieuwe!".

Comment

• Ibvee
                          • Nov 2002
                          • 714

citaat:We leven in een wegwerpmaatschappij wat betreft electronica.
                          Hoor overal steeds meer om mij heen; "Oh, kapot koop ik toch een nieuwe!".
                          Lijkt me niet helemaal kloppen, er is altijd nog zoiets als prijs/kwaliteit, en reparatie-kosten, een verstandig persoon zal daar altijd een afweging tussen maken, en dan bedoel ik natuurlijk vooral mensen met kwaliteitsspullen die weten wat de mogelijkheden zijn. (prof's)
                          De groeten => Micha

Comment

• speakerfreak
                            • May 2002
                            • 1446

wat sommige mensen schijnbaar fucking vergeten?

Waarom zou iemand een versterker van 2000euro kopen voor ze simpele drive innetje? terwijl je voor 200euro een prima ding hebt dat het best blijft doen als je er normaal mee omgaat...

Tis ook raar om het doel van een versterker van 200euro met een andere dure versterker te verglijken
                            Derbi Gpr Project aan de gang

Comment

• Dr. Edie
                              • May 2003
                              • 671

citaat:Geplaatst door speakerfreak

wat sommige mensen schijnbaar fucking vergeten?

Waarom zou iemand een versterker van 2000euro kopen voor ze simpele drive innetje? terwijl je voor 200euro een prima ding hebt dat het best blijft doen als je er normaal mee omgaat...

Tis ook raar om het doel van een versterker van 200euro met een andere dure versterker te verglijken
                              JUIST!

En professionals die voor grote evenementen zorgen en hun spul vrijwel dagelijks/wekelijks verhuren die hebben genoeg geld om zich niet te wagen aan een Palladium.

Voor het grootste gedeelte van drive-in show's voldoen ze prima. Ik hoor ook amper klachten erover.
                              Mit freundliche grube,

Edie

Comment

Working...