Hier ook al jaren c128.
Nu heb ik een tijd terug wel gemerkt dat de buitenste mantel tegenwoordig uit een ander materiaal lijkt te bestaan dan een tijd terug.
De nieuwere is iets soepeler, wat natuurlijk als positief gezien kan worden, maar ook iets zachter ergo sneller te beschadigen?
microfoonkabel - advies merk, type
Collapse
X
-
Hier Cordial en Syntax (omdat de dichtstbijzijnde fatsoenlijke audio toko dat verkoopt/importeert), doen het allebei prima. Op school hebben we al een goeie tien jaar Cordial en Syntax liggen, die beginnen nu pas kabelbreuken ed te vertonen (dagelijks gebruik, maar wel altijd binnen).
DaanLeave a comment:
-
+1 Hiero ook al jaren c301 c128 sommige kabels draaien al 15 jaar mee zonder problemen.Leave a comment:
-
Wil (een twintigtal, 6M-10M) microfoonsnoeren vernieuwen. Ze worden gebruikt in zowel een schone (binnen, droog) als vuile omgeving (op straat, regen). Die heel zachte patchkabelkwaliteit lijkt me niet duurzaam genoeg i.v.m. slijtage en het vasthouden van zand en vuil.
Heb wel eens geexperimenteerd met Prefer (AV-14) maar deze kabels maakten teveel geluid (!) als ze werden bewogen. Handling noise onder microfoonsnoeren, het moet niet gekker worden
Van hevige microfonie is bij deze kabels geen sprake.
SpeakertechLeave a comment:
-
microfoonkabel - advies merk, type
Wil (een twintigtal, 6M-10M) microfoonsnoeren vernieuwen. Ze worden gebruikt in zowel een schone (binnen, droog) als vuile omgeving (op straat, regen). Die heel zachte patchkabelkwaliteit lijkt me niet duurzaam genoeg i.v.m. slijtage en het vasthouden van zand en vuil.
Heb wel eens geexperimenteerd met Prefer (AV-14) maar deze kabels maakten teveel geluid (!) als ze werden bewogen. Handling noise onder microfoonsnoeren, het moet niet gekker worden
Leave a comment: