Das per definitie een forumverbod, geldbedragen noemen.
Maar Marktplaats kun je zelf ook vinden denk ik, en das inkoop niet onredelijk wat daar staat.
Meyer Sound CQ-1 - ervaringen
Collapse
X
-
Wat zou een CQ2 tweedehands nog gaan? Of wat mag je er nog voor geven? (in goeie staat)Leave a comment:
-
Heeft meyer een linedriver voor bedacht een ld1,2of 3.Hoe zit dat in elkaar als je ze in combinatie met een actieve sub wil gebruiken? Vb met de 600HP
Hoe gebeurt de afstelling? Ik zie dat er een remotemodule inzit.
Als je via een CQ1 doorstuurd naar een sub, gebeurt de filtering in de CQ1 of moet je beide speakers afzonderlijk afstellen?
Zitten filters in en kan je de sub op level zetten met de top.
Eventueel de fase draaien.
Als je het helemaal luxe wilt doen hebben ze een galileo toverdoos.
Of je zet de subs op een bepaalde groep in je mixer en schuift ze bij.
groetenLeave a comment:
-
Hoe zit dat in elkaar als je ze in combinatie met een actieve sub wil gebruiken? Vb met de 600HP
Hoe gebeurt de afstelling? Ik zie dat er een remotemodule inzit.
Als je via een CQ1 doorstuurd naar een sub, gebeurt de filtering in de CQ1 of moet je beide speakers afzonderlijk afstellen?Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
cq1
Speakers meer uitelkaar draaien?
Cq1 heeft een 80 graden spreiding , hoeveel wil je draaien??
Waar kom je dan terecht?
Inderdaad niet geschikt.Leave a comment:
-
Gewoon de speakers wat meer uiteen draaien?Het is een actieve kast dus 1 kanaal voor het laag en 1 kanaal voor het hoog .
Dat van die 4 cq2's is wel een goeie combi als je 2 toppen per kant gebruikt daar je dan een erg goede spreiding krijgt . Met de cq1 is dit lastig daar je dan overlapping krijgt met alle kam-filters vandienLeave a comment:
-
Het is een actieve kast dus 1 kanaal voor het laag en 1 kanaal voor het hoog .
Dat van die 4 cq2's is wel een goeie combi als je 2 toppen per kant gebruikt daar je dan een erg goede spreiding krijgt . Met de cq1 is dit lastig daar je dan overlapping krijgt met alle kam-filters vandienLeave a comment:
-
Weet iemand wat ze bedoelen met een dual amp (620w per kanaal)?
Kun je een 2de passieve speaker doorlussen of zo?
Of is het geheel 1240w?Leave a comment:
-
Hoi Theo, Ik heb je gemaild
Wat zijn goede (qua prijs vergelijkbare) alternatieven voor CQ-1? Of gaan de UPQ UPA's zachter/minder vermogen?Leave a comment:
-
Ergens opletten denk t niet echt, of natuurlijk de goede module erin zit.
Het typenummer begint met t bouwjaar das ook handig om te weten.
Effe gas geven kijken of de limmiters werken en of ie niet vervormd.
Weet nog wel cq1 ook voor je hoor, ook aan een erg interessante prijs.
Maar dan moet je me effe mailen.
groetenLeave a comment:
-
Dat wordt dan een lastige keuze. Ik heb een adres gevonden waar ik 4x CQ-2 tegen een interessante prijs kan kopen.
Dien ik nog ergens op te letten als deze al in de verhuur gebruikt zijn enkele jaren?Leave a comment:
-
Zou nooit alleen een cq2 gebruiken dit met de graden, of t moet een heel lang smal zaaltje zijn.
Als je 1 top per kant gebruikt zou ik altijd voor de cq1 gaan.
Als je 2 gebruikt zou ik 2 cq2 gebruiken of een combi cq1/cq2.
Ik zou zelf nooit cq2 kopen maar gewoon voor cq1 gaan.
Of als je weet dat t groter moet 2 msl4 met een upa als infill.
1 msl4 gaat ook weer niet ook dit omdat de msl 35 graden spreiding heeft.
Kun je de kleinere klussen met je upa doen.Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
Stel dat ik een bepaald aantal mensen van geluid moet voorzien wat de CQ-1 niet alleen trekt (rondom de 800?); krijg ik dan problemen in fase wanneer ik daar een ander type speaker naast zet (á la RCF TT)?[/quote]
Dat zou heel goed mogelijk zijn.
Zou er dan nog een cq1 of cq2 bij plaatsen, maar zou toch zelfde spul houden.Leave a comment:

Leave a comment: