Nu wordt de DAP Palladium wel naast de T-Amp gezet, maar ik dacht dat de Boost PX-serie nog altijd het meest erop leek. [:I]
foto van amp die 2*750wrms geeft voor 150€
Collapse
X
-
-
Nee, de Boost heeft een andere opbouw;citaat:Geplaatst door jurjen_barel
Nu wordt de DAP Palladium wel naast de T-Amp gezet, maar ik dacht dat de Boost PX-serie nog altijd het meest erop leek. [:I]
De Palladium;
De T-Amp;
(trotse bezitter
)
Toch denk ik dat ze bij Boost dezelfde componenten gebruikt hebben, echter beide kanalen op één koelblok gemonteerd hebben (= goedkoper, o.a. scheelt het telkens een ventilator, en op een paar duizend stuks scheelt het een paar duizend Euro's). De Boose is 3HE, alle 3 aangegeven versterkers zien en horen spelen, vrij weinig verschil merkbaar. Ik heb afgelopen week met Mark (TCMC) de Dap Palladium 1600 vergeleken met de T-Amp XP2400, de T-Amp had een softstart, verder weinig verschil merkbaar.
Foto's hiervan zullen binnenkort gepost worden, zelf ben ik zéér tevreden over de versterker's, en kan slechts 1 nadeel vinden: de fragiele behuizing, maar in een stevige flightcase heb je hier geen last meer van. Ik stuur er 2 stuks JBL SF25 mee aan, en dit gaan nogsteeds prima. Wel zat er op de T-Amp een kleine printfout (dus wanneer je een 4-polige Speakon zou aansluiten (met bekabeling 4 polig) zou je kortsluiting krijgen doordat pin 2+ en 2- samen gesoldeerd zaten. Door een kleine correctie is dit verholpen (niet persé nodig; ik gebruik alleen 2-polige, maar in geval dat..) en tevens is uitbranden niet meer mogelijk.
Groet,
EdieMit freundliche grube,
EdieComment
-
Hoi, op hoeveel ohm heb je geprobeert te bruggen? Ikzelf heb het bruggen nog niet geprobeert (ook niet nodig geweest). Ik zal na de carnaval eens kijken wat het precies uitmaakt.citaat:Geplaatst door vegapower
1 nadeel is er aan de amps.... ik heb ze al op verschillende manieren willen bridgen en het lukt niet. als ik dan probeer klinkt het even hard. + als ik dan hard ga kryg ik soms op de bas een plop en de subs [xx(]
Iig met die plop uiteraard goed uitkijken, en voorlopig niet meer spelen op bridge! Maar das logisch.
EdieMit freundliche grube,
EdieComment
-
1 rcf l18/851 ..8ohm..nagemeten komt deze op net geen 7ohm. normaal kan ie het aan...want ik heb al met zo´n 2 per kant gespeeld en dat wil zeggen dat je rond de 3ohm draait.. natuurlijk is er weerstand van de kabel ect. maar zat ik nog onder de 4 ohm.. hy werdt wel iets warmer als normaal maar dat is normaal. werdt niet supperheet en kheb nen hele tyd ligge boenke. en hy bleef doorgaan [8D]Comment
-
Dit is een foto van een amp die er van binnen erg op lijkt. Er zit meer in, en lever slechts 600 watt aan 4 ohm. Lijkt me duidelijk duscitaat:Geplaatst door vegapower

dit is em...de doppler oronge bullpower amp.
2 ker 750wrms @ 4hm.
en dat voor 150€...(nieuw)
wat denken jullie ervan?
Vrij veilig, neuk een appel!Comment
-
Nee hoor volgens mij is dit wel eem american audio versterker maar geen v3000 maar een kleinere. Wij testen op dit moment enige 3000 versterkers tijdens de carnaval. In de volgende setup een V3000 gebrugd op een laag kast met 2x 18" ls vermogen 1400 watt afgegeven acc. vermogen 1900 watt. En de V3000 versterkers werken gewoon goed. ( ik heb hier menig top merk op door zijn knieen zien gaan) Ook zit er een sub filter in van 20 tot 250 hz en dat is erg handig.problemen zijn er niet. Dit zijn uitdagingen.Comment
-
we hebben getest..een CREAST CA6 en de dopller hetzelfde liedje op dezelfde kast en tot tegen de protection lampje.
de crest ging harder in het diep. maar we gaan een scoop ding ophangen om uit te meten.maarja.. prys van 2000€ tegenover 150€..daar zit wel het addertje
echt heel veel moet em wel niet onderdoen... ik ben er wreed trots op mijn ampje [^]
Comment
-
je bent goed gek als je voor een ca tje 6 2000euro betaald!!!!!!!!Er zit heus wel verschil tussen een Crest en een goedkoper alternatief, misschien merk je het nu nog niet maar straks over tien jaar wel!En hoe is de betrouwbaarheid?Doe mij maar gewoon een gerenormeerd merk.groeten arie
ps binnenkort misschien crest pro 10001! 2x5000w 1ohmComment
-

2* 600Wrms (4 Ohms), 599€ BTW Incl. 168.000 microfahrad capacitors.
Wie doet beter ?
PSL Bvba powered by
L-Acoustics dV-Dosc / Arc / dV-Sub / SB28 / 112P / LA8
Yahama LS9-32 / MC7L-48
Grand MA Full Size / Light / Avolite 2008 / Tiger
Martin MAC250 Krypton / Wash / 700 Profile / AtomicComment

geld steekt natuurlijk ergens in [8D]
Comment