Drive-In-Show

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Drive inn tnt
    • Sep 2003
    • 1082

Originally posted by Dj-Sjors
    de vrouwen is niet zo probleem en Dj Sjors klinkt wl g0ed vind ik en die reclame heb ik owk wl gezien maarj nu wijken we van ons onderwerp af..

Wou ff vragen wat jullie van mijn meubel vinden (moet je ff bij de foto's van bontepaard kijken) want ik weet niet hoe je de foto's hier in dit forum krijgt) Graag jullie meningen
    Leer eerst eens fatsoenlijk ABN voor dat je nieuwe berichten plaatst.
    Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• Dj-Sjors

Je begrijpt me toch? Maar ik zal het voor jou wel proberen!

Wat vinden jullie van mijn disco meubel?
      (Voor foto's eerste paar foto's Bonte Paard, op mijn site)

Dj Sjors (www.sjorslichtengeluid.tk)

Comment

• Gast1401081
        • Mar 2001
        • 7999

@ Sjors : citaatje van de spelregels.

3. taalgebruik: Nederlands, duidelijk leesbaar, niet discriminerend of aanstootgevend voor andere deelnemers.
        4. Het plaatsen van links naar andere sites kan mits er direct wordt doorgelinkt naar het artikel, of afbeelding.

Dus doe een beetje rustig, en pas je link even aan....

Comment

• dj wes4
          • Jan 2006
          • 35

Hey DJ Sjors,

vindt je dj meubel er goed uit zien, met die tl's is leuk bedacht,

ik zie ook wat SA topjes op de foto's staan, dat is toch wel wat ander apparatuur dan jvc huiskamer speakers. ik zou ook als advies geven zorg voor proffesioneel apparatuur, hoe oud het is maakt meestal niet zoveel uit. beter oud en professioneel dan nieuw en zooi.
          Om te zorgen dat je discomeubel er proffesioneler uit ziet kun je misschien denken aan er wat par spots bove te hangen? kijke naar 2e hands of op een beurs ligge er wel n paar oude. kijkt stuk leuker als bouwlampen etc.
          zet ze op een goedkoop lichtcomputertje van jb systems of net wat en je hebt al een aardig lichtsetje wat ook nog best leuk kijkt.

groetjes Wes

Comment

• Dj-Sjors

Zijn inderdaad S.A. boxen wel oude maar komt best kabaal uit En dat van die par spots die moeten er binnenkort nog bij komen ja

Comment

• discomidway
              • May 2005
              • 140

Originally posted by Drive inn tnt
              WRM??

Verzin een originele naam voor je drive in. Drive in sjors, straalt nou niet echt jong snel en flitsent uit om maar een voorbeeld te noemen.

Nou ik ken zo veel bedrijven die gewoon de naam van de eigenaar gebruiken.
              Ondertussen hebben ze daar gewoon een afkorting van gemaakt.

Comment

• dj wes4
                • Jan 2006
                • 35

Gebruik zelf bij mn eerste set ook SA topjes
                bevallen me ook goed, zijn dat nu je nieuwe speakers die je erbij hebt of dat niet?
                heb die van mij samen met w bins staan, klinkt vrij netjes!
                veel sjouw werk maar wel goed geluid.

Comment

• Dj-Sjors

Nee zijn jammer genoeg niet van me zelf. Maar mag ze lenen als ik voor grote zalen met 500 man en dergelijke moet draaien.

Comment

• jaspertje
                    • Dec 2005
                    • 229

dan is het toch voor elkaar als je die kan lenen ???

mvg jaspertje
                    sorry van de typfouten ben dyslecties

Comment

• dj wes4
                      • Jan 2006
                      • 35

dat wou ik zeggen, die SA topjes zijn zeker niet slecht! hoe oud ze ook zijn,
                      nu kun je er even ervaring mee op doen, en misschien dat je er 2e hands nog wel ns paar tege komt. dan weet je hoe ze hore te klinken omdat je ze zelf gebruikt hebt.

groetjes Wes

Comment

Working...