Nexo PS10 buiten maten

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • salsa
    • Jan 2007
    • 1315

    Nexo PS10 buiten maten

    Hallo vrienden,

    Wie kan mij helpen aan een schets van de maten van de Nexo PS10, het gaat mij om alle buiten maten dus ook de schuine zijdes!

    Groeten!
    [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]
  • sis
    • Jul 2003
    • 3305

    #2
    Volgens mij staat dit in deze PDF vanaf de site van NEXO .

    Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

    Comment

    • salsa
      • Jan 2007
      • 1315

      #3
      Nee niet de schuine kanten
      [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]

      Comment

      • SPS
        • Mar 2004
        • 1662

        #4
        Originally posted by salsa
        Nee niet de schuine kanten
        Volgens mij staat er duidelijk 30 graden zijkanten en 45 graden liggend.....
        Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!

        Comment

        • MusicXtra
          • Feb 2006
          • 9316

          #5
          Originally posted by SPS
          Volgens mij staat er duidelijk 30 graden zijkanten en 45 graden liggend.....
          Maar daarmee weet je nog steeds niet hoe groot de panelen zijn.
          De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

          Comment

          • PvG
            • Sep 2012
            • 979

            #6
            Met de maten in onderstaande link, de maten in bovenstaande PDF en wat middelbare school wiskunde ("SOSCASTOA"), moet je alle buiten afmetingen kunnen uitrekenen.

            http://www.gtaust.com/product_details/category/live/product/Nexo_PS10-R2_Multi-function_Loudspeaker
            As ut nie ken zo as ut mot, mot ut mar zo as ut ken.

            Comment

            • MusicXtra
              • Feb 2006
              • 9316

              #7
              Dit zou heel aardig moeten kloppen.
              De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

              Comment

              • sis
                • Jul 2003
                • 3305

                #8
                Ik kreeg een vermoeden dat ik iets mis deed , maar dat blijkt dus niet zo ?
                Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

                Comment

                • MusicXtra
                  • Feb 2006
                  • 9316

                  #9
                  Originally posted by sis
                  Ik kreeg een vermoeden dat ik iets mis deed , maar dat blijkt dus niet zo ?
                  Nope, zelfs met het linkje van PVG kun je nog de maten niet exact achterhalen.
                  Wat ik nu heb gedaan is gewoon ff schetsje gemaakt met mijn CAD programma met de beschikbare maten en op het oog de ontbrekende maten geschat.
                  De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

                  Comment

                  • beyma
                    • Oct 2002
                    • 1614

                    #10
                    Mocht de 10 inch niet genoeg "oemff" geven, ik heb wel de maten van de Ps15....
                    Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

                    Comment

                    • PvG
                      • Sep 2012
                      • 979

                      #11
                      Originally posted by MusicXtra
                      Nope, zelfs met het linkje van PVG kun je nog de maten niet exact achterhalen.
                      Wat ik nu heb gedaan is gewoon ff schetsje gemaakt met mijn CAD programma met de beschikbare maten en op het oog de ontbrekende maten geschat.
                      Er mist nog 1 dingetje: de radius van de hoeken...
                      Je zou al wel de 306mm van het 45gr paneel naar de tegenoverliggende hoek (met onbekende radius) kunnen aangeven in je tekening.
                      As ut nie ken zo as ut mot, mot ut mar zo as ut ken.

                      Comment

                      • MusicXtra
                        • Feb 2006
                        • 9316

                        #12
                        Originally posted by PvG
                        Er mist nog 1 dingetje: de radius van de hoeken...
                        Da's dus precies een van de dingen waardoor je niet alle maten kunt herleiden.
                        De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

                        Comment

                        • PvG
                          • Sep 2012
                          • 979

                          #13
                          Hier (onder tabje 'downloads') staan 2D en 3D CAD tekeningen. Moet je alleen wel software hebben om de tekeningen in te lezen en dan kun je de panelen opmeten...
                          As ut nie ken zo as ut mot, mot ut mar zo as ut ken.

                          Comment

                          • beyma
                            • Oct 2002
                            • 1614

                            #14
                            Originally posted by PvG
                            Moet je alleen wel software hebben om de tekeningen in te lezen
                            Dat kan simpel met Adobe illustrator , en zo heb ik dus "mijn" 12 inch topje ook gemaakt.

                            Wat zien jullie als de radius van de hoeken? ik bedoel, van binnen zijn het gewoon scherpe hoeken alleen van buiten hebben ze er een ronding aan gegeven dus niets speciaals of zo...

                            (Ik ben nu trouwens in Adobe bezig met deze tekening)
                            Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

                            Comment

                            • beyma
                              • Oct 2002
                              • 1614

                              #15
                              Het lijkt mij handiger om de binnenmaten te hebben, dan kan je het volume berekenen en zelf bepalen welke houtdikte je wilt gaan gebruiken, dus bij deze de binnenmaten

                              De radius die ze aan de schuine zijdes hebben gemaakt is trouwens R10 mm, en de ronding aan het front is R30 mm



                              Ik ben hier van 15 mm houtdikte uitgegaan, dit wordt het meeste gebruikt voor dit model kastjes, de ronding aan de hoeken maak je met een frees of gewoon een (band)schuurmachine
                              Hoop dat je er wat mee kan, laat maar weten als je het anders wilt.

                              PS, ik weet bv niet hoe de BR pijpen van binnen zitten, is dit gewoon een gat in het front of zitten er nog buisjes achter ???
                              Last edited by beyma; 04-09-16, 22:11.
                              Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

                              Comment

                              Working...