SB118 bouwplan

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MarkRombouts
    • Jan 2005
    • 1391

    SB118 bouwplan

    Heeft iemand bouwplannen van de L-Acoustics SB118 subs ?
  • purplehaze
    • Jul 2004
    • 692

    #2
    Originally posted by MarkRombouts
    Heeft iemand bouwplannen van de L-Acoustics SB118 subs ?
    Dat wordt zelf meten Mark!

    Waarom de interesse in dat subje?
    Lijkt me een lastige om te maken
    De SB18 is gewoon een basreflex en doet het extreem goed hoor

    Comment

    • MarkRombouts
      • Jan 2005
      • 1391

      #3
      Ik heb er al een paar en kan er nog wel een paar bij gebruiken. Ze zijn echter erg lastog te vinden origineel, dus vandaar. Bouwen zou ik waarschijnlijk laten doen hoor.

      Comment

      • drbeat
        • Jun 2012
        • 671

        #4
        Originally posted by MarkRombouts
        Ik heb er al een paar. Ze zijn echter erg lastog te vinden origineel, dus vandaar. Bouwen zou ik waarschijnlijk laten doen hoor.

        Die kastjes zijn mijn inziens zo na te maken vanaf jou bestaande kasten. Kwestie van componenten er uit, alles opmeten en uittekenen.
        Dat is denk ik niet het probleem maar wel wat er aan elektronica en speaker in zit... je moet dan precies de zelfde speaker als de oude er in zetten, met dezelfde (als dat er in zit) eventuele passief filter, en dat lijkt me erg lastig. Of je moet deze spullen nieuw zo kunnen kopen...
        Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaa

        Comment

        • MusicXtra
          • Feb 2006
          • 9316

          #5
          Er zit geen elektronica in en geen wisselfilter, welke driver het is zal ook niet helemaal onbekend zijn.
          De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

          Comment

          Working...