draagbare mini sub

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bdevogel
    • Dec 2014
    • 1

    draagbare mini sub

    Hoi,

    ik wil graag een draagbare kleine subwoofer bouwen en ik heb daarvoor de volgende woofer besteld: http://www.tb-speaker.com/detail/1230_04/w3-2052s.htm

    Nu ben ik op zoek naar wat de best mogelijke formatteren voor een kastje. En welke type kastje nou de beste bas draagt: gesloten, bass reflex of passieve radiator?

    Graag hoor ik jullie reacties.

    Groetjes, Bas
  • speakertech
    • Jan 2008
    • 1696

    #2
    Als ik naar de specs kijk, dan schieten voor professionele doeleinden toch een aantal zaken erg te kort.
    De gevoeligheid is slechts 78 dB/m/watt en de max input 30 watt.
    Een pro sub zit al gauw boven de 100dB en 300 tot 1000 watt.
    Veel ervaring zal er hier met die kleintjes niet te vinden zijn helaas. Misschien een Hi-Fi forum?

    Speakertech
    Last edited by speakertech; 11-12-14, 12:17.
    Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
    ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı

    Comment

    • vdlaanlichtengeluid
      • Jun 2010
      • 640

      #3
      Als we het hier over een compacte sub hebben dan praten we over de DHZ sub of iets dergelijks... Dit lijkt me inderdaad meer een HiFi toepassing. Zelfs dan schiet het waarschijnlijk nog wat te kort?

      Comment

      • MusicXtra
        • Feb 2006
        • 9316

        #4
        Volgens mij kun je, als je zo klein wilt, beter een goeie hoofdtelefoon kopen.
        De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

        Comment

        • vdlaanlichtengeluid
          • Jun 2010
          • 640

          #5
          Dat is ook nog een optie Sander

          Comment

          • Rademakers
            • Jul 2003
            • 1281

            #6
            Probeer het hier eens: http://forum.zelfbouwaudio.nl/

            Comment

            • drbeat
              • Jun 2012
              • 671

              #7
              Originally posted by MusicXtra
              Volgens mij kun je, als je zo klein wilt, beter een goeie hoofdtelefoon kopen.
              ik zou er inderdaad een beugel voor buigen als hoofdtelefoon en er nog 1 bij kopen....draadjes er aan...en ophangen aan de muur met een bordje er bij met daarop: Zinloos project....

              3 inch........ dat zijn onderhand high drivers...... ook in de hifi wereld een beetje aan de kleine kant...
              Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaa

              Comment

              Working...