welke topkast voor dhz subs

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djjerom
    • Sep 2008
    • 22

    welke topkast voor dhz subs

    Beste,

    ik ben bezig met het maken van de dhz subs, nu is mijn vraag welke topkasten kan ik het beste bij deze subs gebruiken. Het liefste zelfbouw omdat dit mij erg goed bevalt.
  • kvdb013
    • Nov 2010
    • 337

    #2
    Omdat ik heel vaak lees dat de bouwers van de zelfbouwsub op zoek zijn naar een bijpassende top toch maar besloten een eenvoudig te bouwen topkast voor forummers te gaan ontwerpen. Zelf zit ik te denken aan een 12" met daarboven een 1,4 of 2" hoogdriver eventueel voorzien van een passief filter. Maar om een zelfde
    Discussiëren is kennis uitwisselen, ruziemaken is onwetendheid uitwisselen

    Comment

    • SPS
      • Mar 2004
      • 1662

      #3
      Zal er wel niet meer van komen vrees ik
      Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!

      Comment

      • kvdb013
        • Nov 2010
        • 337

        #4
        Jawel joh, gewoon vol blijven houden en Sander met zijn allen lief aan kijken!
        En misschien wat minder BA kopen met zijn allen, dan heeft ie meer tijd voor de forum top
        Discussiëren is kennis uitwisselen, ruziemaken is onwetendheid uitwisselen

        Comment

        • knorrepot
          • Oct 2009
          • 234

          #5
          Originally posted by kvdb013
          Jawel joh, gewoon vol blijven houden en Sander met zijn allen lief aan kijken!
          En misschien wat minder BA kopen met zijn allen, dan heeft ie meer tijd voor de forum top

          Of gewoon een Brooklyn topje er op ;-)

          Ik gebruik een JBL SRX 712m topje er op, op een Q10 ampje, werkt perfect!

          Comment

          • kvdb013
            • Nov 2010
            • 337

            #6
            Originally posted by knorrepot
            Of gewoon een Brooklyn topje er op ;-)
            Het gaat bij velen om het bouwen (bij mij tenminste), wat erg leuk is om te doen.
            Lekker bezig zijn en een mooi resultaat behalen.
            Discussiëren is kennis uitwisselen, ruziemaken is onwetendheid uitwisselen

            Comment

            • vdlaanlichtengeluid
              • Jun 2010
              • 640

              #7
              Ik heb er setje Electrovoice ZX 1 of ZX3 bij. Werkt ook heel fijn.

              Comment

              Working...