J&H Shop - Alles voor op en rond het podium
Pagina 5 van de 5 Eerste 1 2 3 4 5

Standaard

+1 zolang er geen systemen compromisvrij zijn, en we weten allemaal dat een ideaal systeem gewoon niet bestaat.

het is echt niet stom om voor een grijpstuiver een oud hout set te kopen voor dubreggae of bepaalde housesoorten. Als je weet dat het compromis in die speakers gewoon een super lekker geluid oplevert.
    lekker belangrijk!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erik404 Bekijk Posts
    goed, terug naar het plan. Ik heb wat geld, niet veel, maar ik hoop genoeg om te beginnen (2000 euro). Als ik kijk naar de soundsystems waar ik vaak bij sta (o.a. King Shiloh, Covenant, Xover Youth, Lion Youth) zie ik dat zij allemaal de superscooper (?) of een variant daarop hebben.
    King Shiloh en Xover Youth gebruiken allebei geen Superscoopers. Covenant heb ik helaas nog niet live gezien.

Bedoel je Lion Youth uit Zwitserland of noemt zich in Nederland ook iemand zo?
    Laatst gewijzigd door Ras Loud; 14-10-12 om 05:27.

Standaard

Zo, terwijl de discussie los barste ben ik toch maar een sound gaan bouwen. Na veel ingelezen en geleerd te hebben toch gekozen voor de lekker ouderwetse eminence 18" kast geladen met fane colossus. Dat het efficienter kan met modernere kasten daar ben ik ondertussen achter, toch heb ik de laatste jaren veel gespeeld met een hoop type subkasten en geven de scoops toch een anders gedefinieerde sound bij de muziek die wij spelen. Dit is voornamelijk rauw getest, dus zonder eq en andere vormen van kleuring. Ik ben dus tevreden met de keuze en blij dat ik toch voor scoops ben gegaan (alhoewel mijn rug daar toch echt anders over denkt )

Standaard

Lijkt zeer lekker te gaan! Hoe zit het met de midlaag kasten, die 4x 15"? Komen de mid kasten net niet laag genoeg? En kwa rendement komt het midlaag toch nooit in de buurt van het mid? Of heb je bij deze muziekstijl simpelweg minder/nauwelijks kick nodig?

Labels voor dit Post

Forum Rechten