Warnex aanbrengen

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Gertje123
    • Aug 2011
    • 61

    Warnex aanbrengen

    Beste,

    Omdat mijn vorige topic werd gesloten, maar ik nog GEEN antwoord had met dat andere topic. Vertel ik het weer opnieuw!

    Ik ben van plan mijn subwoofer te verven met Warnex verf. Maar ik weet niet hoe dat moet! Ik wil een roller gaan gebruiken, want spuiten wordt me wat te duur!!! Ik las ergens dat je wel grondverf moet gebruiken, maar ergens anders las ik dat dat dus niet moet!

    En nog een vraagje, hoeveel cm2 kan je verven met 1KG warnex?? Ik heb zojuist 6KG warnex gekocht, genoeg?
  • All-round Sound
    • Feb 2006
    • 289

    #2
    het aantal cm2 hangt af van hoe dik je het aanbrengt
    maar een Kg voor 1 standaard sub is ruim voldoende
    geen grondverf
    en je eigen even verder inlezen op het forum

    zie zoek optie

    suc6

    Comment

    • moderator
      Moderator
      • Apr 2001
      • 5950

      #3
      omdat ik blijkbaar NIET duidelijk genoeg was in het afsluiten van het onderwerp wat je gisteren opende: Wanneer er ergens al een discussieonderwerp over loopt is het de bedoeling dat je aanhaakt bij het reeds lopende onderwerp.
      Uit je vetgedrukte tekst en uitroeptekens denk ik ik op te maken dat je niet blij was met het sluiten van dat onderwerp, dan op voorbaat mijn excuses, want met de verwijzing die ik eerder plaatste bedoelde ik toch echt en heel serieus dat je daar verder kunt reageren.

      Hoplijk is de boodschap nu wel helder over gekomen
      Moderator J&H Licht en Geluid Forums

      Comment

      Working...