Wie weet wat voor een speaker dit is ???

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • john_p
    • Apr 2007
    • 2

    Wie weet wat voor een speaker dit is ???

    Hallo,

    Heb hier een 18" bass zat in een Zeck kast alleen is dit de orginele speaker ?? Wil graag weten wat voor een speaker het is. In de ander Zeck kast zit een Beyma 18G550 dus er is deftig aan geknutseld.

    Foto staat hier : PICT0180_klein.JPG (image)
    nog een foto : PICT0181_klein.JPG (image) staat hier

    Heb de kasten voor niet al teveel gekocht.. heb er ook nog een opgeblazen Beyma 18G550 bij gekregen. die wil ik in ieder geval gaan reconen gezien het feit dat zoiets zeker de moeite waard is. Nieuwe speaker kost toch rond de 350 Eurotjes. Als ik foto's bekijk waar de Beyma SM 118N op staat dan lijkt hij er een beetje op maar is het niet. Het zou handig voor mij zijn als ik weet wat voor een speaker er "orgineel" in de kast heeft gezeten zodat ik iets kan zoeken met ongeveer dezelfde specs. Kasten zijn 600 Watt RMS 1200 Watt peak staat erop. De maat van de kast is (klankbord 50,3 x 61,3 en de kast is 32cm diep (aan de binnenkant). Heeft 2x bass poort 7,5cm rond 11,2cm lang zitten op 6cm van boven en onder en 11cm uit de zijkant (hartmaten) (1x links boven en 1x rechts onder)

    Merk Zeck Type Sub 18 serie nummer begint met : XS18P01xxxx

    Eigenlijk is er nergens te achterhalen wat erin zou moeten zitten, heb het hele net al afgezocht maar noppes....


    De speaker op de foto (zie link) zou volgens de "verkoper" een SPL speaker zijn

    Iemand Enig Idee ???
    Last edited by john_p; 16-04-07, 21:06.
  • hugovanmeijeren
    • Oct 2004
    • 1436

    #2
    Hmmz, gezien de basket en de tekst op de conus zou ik wel richting Beyma neigen, maar typenummers kan ik je niet geven...


    Groeten Hugo
    Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

    "Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

    Comment

    • eddie
      • Nov 2004
      • 169

      #3
      hallo,vraag eens bij AED ,die zijn daar vroeger invoerder van geweest, ik weet
      het juiste email adres niet maar kijk op hun site, ik moet je wel ontgoochelen,
      want zeck werkte met oem luidspr. van de duurste merken onder meer JBL
      EV, enz
      succes eddie

      Comment

      • laserguy
        • Jun 2003
        • 2755

        #4
        zeck werkte met oem luidspr. van de duurste merken onder meer JBL
        EV, enz
        en ook nog Beyma
        Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

        Comment

        • salsa
          • Jan 2007
          • 1315

          #5
          Deze speaker lijkt op geen enkele Beymas die ik ooit in m'n handen heb gehad. Deze heeft ook soldeer terminals en die hebben Beyma's met dit formaat speakers toch al heel lang niet meer hoor!!
          Ga een kijken bij Selenium (Jaja die maken al heel lang en goedkoop OEM voor bijna ieder merk!!) daar lijken ze nog het meest op.

          Chau!
          [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]

          Comment

          • Equipment
            • Jun 2005
            • 64

            #6
            Originally posted by john_p
            Hallo,

            Heb hier een 18" bass zat in een Zeck kast alleen is dit de orginele speaker ?? ..................
            ................Iemand Enig Idee ???

            Peter van SAM Audio (Duitsland) helpt je vast wel verder.

            www.zeck-audio.de

            Comment

            • john_p
              • Apr 2007
              • 2

              #7
              De oplossing is gevonden... Een Beyma SM-118N

              Weet ondertussen dat de originel speaker in deze Zeck kast een PW1807 is (Zeck benaming) is een OEM RCF 18S800

              Rest nog steeds de brandende vraag wat voor een speaker heb ik op de foto gezet ??? Wie oh wie

              Ondertussen via een ander speakerforum te weten gekomen dat het een Beyma SM-118N is
              Last edited by john_p; 18-04-07, 18:18. Reason: aditionele informatie

              Comment

              Working...