ad mi 15 basspeaker

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jens
    • Aug 2004
    • 1067

    ad mi 15 basspeaker

    Hallo,

    Ik heb 2 mi 15 speakers van ad systems dit is een 400 watt 1"/15" top (audience delight) een beetje de budget serie van ad

    nu heb ik van het weekend het setje verhuurt en terug gekregen met 1 kapote bas luidspreker

    nu heb ik dit als eens eerder gehad in het verleden en toen koste een nieuwe speaker een 180 eurotjes....ook heb ik er ongeveer 3 maanden op moeten wachten voordat deze binnen was dit duurde me iets te lang.

    Aangezien de hoorn die er in zit componenten zijn van b&c. vroeg ik me af of de basspeaker ook geen speaker is die standaart in omloop is.

    Ik heb al lopen zoeken maar ik kon niet direct wat vinden wat er op leek. Ik weet niet of die speakers speciaal voor ad worden gemaakt of dat er dus voor de budget reeks gewone componenten worden gebruikt. die dus mischien wat makkelijker te krijgen zijn zodat ik de kasten weer kan gebruiken over een week of 2

    Ik heb wat foto's van de speaker gemaakt. Wie o wie kan me opweg helpen of herkent ze van een normale reeks????? echt specefieke info over de losse speaker heb ik niet aleen over de hele kast.

    Alle hulp is welkom!

    Bvd Jens



  • jens
    • Aug 2004
    • 1067

    #2
    ik heb er vandaag eens een 12" eminance speaker naast gehad en ik heb toch dik het vermoeden dat de mi15 speaker ook van eminance is ook de foto's op i net lijken precies op de speaker

    ik zit aan een

    kappa 15 te denken

    Eminence Speaker is America's premier manufacturer of guitar speakers, bass speakers, and professional audio loudspeakers since 1966.




    of een

    gamma 15 a



    ik weet dat de strepen op de foto er niet in zitten maar als het custom made is??

    Eminence Speaker is America's premier manufacturer of guitar speakers, bass speakers, and professional audio loudspeakers since 1966.


    nu weet ik dat dat oem speakers produceert maar ook voor ad??

    ik ga rustig verder me zoeken

    Comment

    • salsa
      • Jan 2007
      • 1315

      #3
      Misschien in de 'Budget' serie van AD Eminence speakers maar normaal gebruiken ze OEM van Beyma, maar deze lijkt niet op Beyma en niet op Eminence, de magneet van de afgebeelde speaker (AD) heeft een ander model magneet en lijkt op een Italiaans design (B&C,18sound, misschien wel RCF)
      Zou in die richting eens gaan zoeken of even contact opnemen met de Importeur.
      [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]

      Comment

      • Pajan
        • Jun 2006
        • 12

        #4
        Ad Mi 15

        Hallo

        Het is goed mogelijk om een Eminence luidspreker te gebruiken ik hadt het zelfde probleem met een AD MI 10 en zag dat de eminence Delta 10a kwa parameters gelijk was. Enheb deze zonder probleemen toe kunnen passen.
        Probleemen zijn er niet dit zijn uitdaagingen

        Comment

        • All-round Sound
          • Feb 2006
          • 289

          #5
          controleer ze dan wel even terplekke of ze nog goed zijn [mits 2de H. ]

          ik vind de speaker inderdaad ook meer van B&C of 18 sound weg hebben

          m.v.g.
          Luke

          Comment

          • jens
            • Aug 2004
            • 1067

            #6
            Originally posted by Pajan
            Hallo

            Het is goed mogelijk om een Eminence luidspreker te gebruiken ik hadt het zelfde probleem met een AD MI 10 en zag dat de eminence Delta 10a kwa parameters gelijk was. Enheb deze zonder probleemen toe kunnen passen.
            en hoe ben je aan de losse parameters van de speaker gekomen??

            Ik heb namelijk tot nu toe geen enkele info kunnen vinden over de losse speaker

            Mvg Jens

            Comment

            • jens
              • Aug 2004
              • 1067

              #7
              nou ik heb uiteindelijk toch nog maar weer de orginele speaker besteld. aleen ik heb hem volgende week in huis ipv over 4 maanden

              Bedankt voor de reacties

              Mvg jens

              Comment

              Working...