bouw van Eminence-subjes

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • luc2366
    • Jul 2002
    • 1161

    bouw van Eminence-subjes

    Deze moesten op 5 dagen werkensklaar zijn terwijl ik terzelfdertijd ook nog een kant-en-klaar P.A-rackje moest leveren aan een school... maar 't is me gelukt
    Er zitten 2 Delta-15LF'en in en zijn afgewerkt met speakervilt.
    S.P.E Sound & Light

    een foto van de achterzijde met wielen post ik zo snel mogelijk
  • beyma
    • Oct 2002
    • 1614

    #2
    Heee, die heb ik ook een keer gebouwd voor een vriend van me, na een paar keer luisteren is die gelijk weer de container in gegaan!!

    Hij viel zooooo verschrikkelijk tegen qua geluid dat het zonde van de tijd is geweest om hem te maken (2 uurtjes ,zonder afwerking)

    Jij hebt hem opzich best netjes afgewerkt, alleen vind ik met dat grijze vilt en plasic hoeken dat je er meteen zo'n "kijkshop boombox" uitstraling van krijgt....
    Last edited by beyma; 02-04-07, 21:55.
    Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

    Comment

    • luc2366
      • Jul 2002
      • 1161

      #3
      Originally posted by beyma
      Heee, die heb ik ook een keer gebouwd voor een vriend van me, na een paar keer luisteren is die gelijk weer de container in gegaan!!

      Hij viel zooooo verschrikkelijk tegen qua geluid dat het zonde van de tijd is geweest om hem te maken (2 uurtjes ,zonder afwerking)

      Jij hebt hem opzich best netjes afgewerkt, alleen vind ik met dat grijze vilt en plasic hoeken dat je er meteen zo'n "kijkshop boombox" uitstraling van krijgt....
      Géén enkel idee hoe ie klinkt
      Hij moest om 19u30 geleverd worden en ik ben bij de klant aangekomen om 19u50. Alles aangesloten, effe getest op laag volume en weggereden naar een fuif waar ik zelf moest draaien.
      Ondertussen zijn de subs al 3x gebruikt heb ik vernomen en is de klant (tot nu toe) tevreden.
      Ivm de afwerking: het tapijt had ik al liggen en er was geen tijd om 4-5 lagen verf te laten drogen. Ivm het uitzicht: mijn MT-2's zijn ook zo afgewerkt en ik heb er nog niemand horen over klagen...

      Comment

      Working...