Beamer kopen

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • aap1645
    • May 2012
    • 1

    Beamer kopen

    Hallo,
    Ik ben binnenkort jarig, en heb besloten om een beamer te vragen als cadeau. Mijn ouders zijn hiermee ingestemd, onder voorwaarde dat ik zelf een (niet te dure) goeie beamer op zou zoeken. Ik ken niemand met een beamer, dus vraag ik het hier.
    Wat ik wil dat ik met de beamer kan:
    -Een xbox 360 er op aansluiten
    -Boxen er op aansluiten
    -Een upc mediabox er op aansluiten
    -Een laptop er op aansluiten.

    Heeft iemand een idee wat een beetje een goede beamer is die dit allemaal kan en die qua prijs onder de 350 euro ligt?

    Mvg Pelle
  • stainz
    • Sep 2009
    • 609

    #2
    Welkom Pelle,

    Het forum waar je je op hebt aangemeld is een forum voor professionals in de licht-, geluids- en videobranche.
    Op het moment dat mensen hier op zoek gaan naar een beamer is dit voor professioneel gebruik om evenementen of in grote zalen.

    Jij bent op zoek naar een huis-, tuin- en keuken beamer, voor alles van huis-, tuin- en keukenapparatuur waar ik zelf geen verstand van heb ga ik naar tweakers.net naar de pricewatch en vink ik bij de opties aan wat ik wil en voor welke prijs en hier vind ik altijd wel wat tussen van mijn smaak.

    Betreft de beamer: zorg ervoor dat je minimaal 3 ingangen hebt (passend bij je inputs die jij er op aan wilt sluiten) met de connectoren die jij als outputs hebt op je x- en mediabox en laptop.

    Verder zou ik dus gewoon even hier kijken: http://tweakers.net/pricewatch/cat/216/beamers.html

    Comment

    • mrVazil
      • Mar 2010
      • 330

      #3
      of op hardware.info, maar met dat budget ga je er niet komen

      Comment

      • Gast1401081
        • Mar 2001
        • 7999

        #4
        kijk eens op makro.nl

        Comment

        • vasco
          • Oct 2003
          • 2567

          #5
          Originally posted by aap1645
          -Boxen er op aansluiten
          Luidsprekers sluit je over het algemeen aan op een versterker en niet op een beamer. Beamers geven beeld weer (en maken geluid door de interne actieve koeling maar dat geluid bedoel je vast niet met versterken over speakers).

          PS:
          Boxen liggen baby's in en het hoe en wat met baby's gaat buiten dit forum.

          Comment

          • SPS
            • Mar 2004
            • 1662

            #6
            Veel (consumenten) beamers hebben wel degelijk een speaker ingebouwd...

            Kijk trouwens eens op Beamershop24.nl. Keuze te over. Zeker in het prijssegment waar jij zoekt.
            Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!

            Comment

            • salsa
              • Jan 2007
              • 1315

              #7
              Uuuuh, Moderators.. Moet hier ook geen slotje op? Dit is echt huis, tuin en keuken gebabbel, het gesloten topic geeft niet aan of dit voor huis,tuin en keuken doeleinden is, dus om deze nu radikaal dicht te gooien vind ik erg ongepast..

              Dave
              [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]

              Comment

              • L1events
                • Mar 2011
                • 21

                #8
                Ik heb hier wel nuttige vervolgvragen op:
                Zijn de verschillen tussen beamers voor consumenten en beamers voor zakelijk gebruik enorm groot?
                En is het mogelijk om voor een euro of 800 een redelijke beamer te kopen of raden jullie dit heel erg af?

                Alvast bedankt
                www.ikmaakhiergeenreclame.nu

                Comment

                • anke
                  • Jun 2012
                  • 1

                  #9
                  Na mijn ervaring zijn er over het algemeen niet veel verschillen tussen zakelijke en consumenten beamers. Wel als je naar hele dure professionele apparatuur gaat kijken, maar dat is nu niet het geval.
                  Er zijn tegenwoordig hele goede en niet al te dure beamers! Zelf heb ik er een xbox aanhangen als we met een groep gaan gamen. Ik heb een Acer beamer, je zou hier eens een kijkje kunnen nemen: http://www.redcoon.nl/b76-Acer Daar staan veel kwalitatief goede tussen met een scherpe prijs.

                  Succes

                  Comment

                  Working...