DMX signaal probleem of iets met de fixture?

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • salsa
    • Jan 2007
    • 1315

    DMX signaal probleem of iets met de fixture?

    Hallo mensen,

    Ik heb een probleem met een aantal LED fixtures dat ze zomaar beginnen te knipperen, en als dit te lang duurt reageren ze niet meer op DMX commando's zoals B/O
    Dit is niet altijd, soms avonden geen enkel probleem en soms op een avond non stop!

    Ik heb zelf het volgende al gedaan, DMX kabels vervangen, een Terminator op het eidn van de Daisy Chain. Niets helpt!

    Overigens zijn het wel relatief nieuwe lampen, en dit is opeens ontstaan!

    Wie zou mij op weg willen helpen?
    [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]
  • rdreiers
    • Nov 2009
    • 407

    #2
    1 voor 1 doorverbinden tot je de pijn gevonden hebt.

    Comment

    • MarkRombouts
      • Jan 2005
      • 1391

      #3
      hoeveel fixtures heb je op een lijn zitten ? met of zonder booster ?

      Comment

      • salsa
        • Jan 2007
        • 1315

        #4
        Ik heb het probleem gevonden.. De Chauvet SlimPar64 chassisdeel klemt de XLR niet stevig en er hangen ook moving heads en die laten het track zachtjes schommelen.. Dus nieuwe XLR chassisdeel erin gezet en probleem is verholpen!

        Duurde even, maar gevonden! Ik blijf geluid toch leuker vinden!
        [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]

        Comment

        • salsa
          • Jan 2007
          • 1315

          #5
          Heb weer het knipperende verschijnsel met die Chauvet kut LED parren...daardoor gooit hij het DMX in de knoei!
          Ik ga ze afkoppelen en ze moeten maar degelijke LED lampen gaan kopen!!!

          Ik blijf geluid toch leuker vinden!
          [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]

          Comment

          Working...