Dcx 2496

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Fasty
    • Jun 2017
    • 2

    Dcx 2496

    Hallo beste forumlede,
    ik heb gisteren een dcx behringen kunnen op de kop tikken,maar en een totale leek op dit gebied.
    ik heb weg wat kennis ivm Eq en X/over maar wat betreft limiting, treshold en toestanden wil ik graag wat bijleren

    Wat ik wil dien, Signaal A+B in, Dit bundelen en ermee MONO uit naar active set (tops en subs) dit signaal wil ik graag gaan beveiligen door limiter

    dan met nog een gebundeld(SUM) signaal naar passive amp en hierin wil ik graag wat EQ aanpassing doe+Crossen want dat is sub, en ook limieteren
    graag wat info ivm instellen (hoe kan k gewenste IN signalen op gewenste UIT krijgen??--> voor zover ik zie kan je geen full signaal naar 1uitgang krijgen)
    Hoe bepaal ik mn limieting? znder te gaan inboete op vermogen? en kan ik dit meten of contrleren aan mn amp zen uitgang signaal??? (volt meten ofzo)?
  • speakertech
    • Jan 2008
    • 1696

    #2
    Het goed doorlezen van de manual is zeer leerzaam. Meestal geeft behringer ook nog een aantal applicaties. Je kunt meteen beginnen.....
    Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
    ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı

    Comment

    Working...