Eenvoudig analoog crossover actief

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • VrijeVogel
    • Nov 2013
    • 107

    Eenvoudig analoog crossover actief

    Beste,

    Ik zoek eenvoudige analoge crossovers. Ik wil ze gewoon instellen op vaste waarden en meer hoef ik niet te regelen. Eigenlijk vind ik al die systemen met draaiknopjes aan de voorkant niet zo handig. Iedereen kan (per ongeluk) aan de knoppen draaien.

    Doel is om eenvoudig een systeem op te zetten van versterker bij speaker.
  • PvG
    • Sep 2012
    • 979

    #2
    Pak gewoon een Behringer DCX2496. Kost niks en kan alles wat je nodig hebt en meer: low-cut, cross-overs, (dyn-)eq, limiting en password beveiliging tegen wijzigen. De ADC/DACs zijn van voldoende kwaliteit. In de eerste exemplaren ging het vaak mis met de bandkabels (redelijk eenvoudig zelf wat aan te doen), maar met de 3 jaar omruilgarantie van tegenwoordig loop je weinig risico.
    As ut nie ken zo as ut mot, mot ut mar zo as ut ken.

    Comment

    • MusicXtra
      • Feb 2006
      • 9316

      #3
      Er zijn ook heel handige roosters te koop die je voor een 1HE behuizing in een rack kunt schroeven zodat de knoppen afgedekt zijn.
      De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

      Comment

      • sjig
        • May 2012
        • 909

        #4
        Ik geloof dat db technologies zoiets heeft. Aan de voorkant heb je een aan en uit knop en wat lampjes. En aan de achterkant kan je er een kaart insteken met de settings.
        Maar de mogelijkheden zijn vrij beperkt, dus is denk ik een deurtje ervoor die op slot kan handiger.

        Comment

        Working...