continu outhput rookmachine welke vloeistof nemen ?

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dance-g
    • Feb 2013
    • 3

    continu outhput rookmachine welke vloeistof nemen ?

    hallo ik heb van de zomer een outhdoor feest en wil vanaf schemertijd veel rook over het terrein hebben
    dit doe ik met 4 of 5 3000 watt rookdozen
    omdat ik wel een beetje continu uitstoot wil hebben wil ik ze graag continu laten roken een uur of 2 achter elkaar

    nu is mij vraag heeft de gekozen rook vloeistof invloed op het continu laten roken van de machines
    dus blijft een light vloeistof medium of heavy beter roken ?

    mensen ervaring ermee

    het liefst gebruik ik medium of heavy vloeistof
  • speakertech
    • Jan 2008
    • 1696

    #2
    Originally posted by dance-g
    hallo ik heb van de zomer een outhdoor feest en wil vanaf schemertijd veel rook over het terrein hebben
    dit doe ik met 4 of 5 3000 watt rookdozen
    omdat ik wel een beetje continu uitstoot wil hebben wil ik ze graag continu laten roken een uur of 2 achter elkaar

    nu is mij vraag heeft de gekozen rook vloeistof invloed op het continu laten roken van de machines
    dus blijft een light vloeistof medium of heavy beter roken ?

    mensen ervaring ermee

    het liefst gebruik ik medium of heavy vloeistof
    Is traangas geen optie?
    lekker heavy

    S
    Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
    ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı

    Comment

    • Rolandino
      • Mar 2007
      • 1451

      #3
      Voor grote buitenlokatie's gebruik je oilcrackers
      EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

      Comment

      • Carl
        • Nov 2000
        • 907

        #4
        Een oilcracker geeft een mooie dunne haze, wel continue. Buiten heb je daar weinig aan en de ts wil veel rook hebben, dat doet een cracker ook niet.

        Comment

        • desolation
          • Jun 2012
          • 706

          #5
          Jem Hydra of Roadie (Xtreme) lijken mij hiervoor wel geschikt

          Comment

          • P2 party perfection
            • May 2013
            • 2

            #6
            Voor echt dikke/heavy rook kan ik je adviseren om Haagen rookvloeistof te gebruiken. deze wordt voornamelijk gebruikt om trainingen na te boosten voor de brandweer. Deze is alleen niet geschikt gebruik binnen!

            Comment

            Working...