J&H Shop - Alles voor op en rond het podium
Pagina 1 van de 2 1 2 Laatste

Standaard showtec explorer 250 basic

Heb hier 2 showtec explorer 250 basic staan.
    Nu is het zo dat ze alle 2 in de rest blijven staan als ik de steker in het stopcontact doe.
    weet iemand waar dit aan kan liggen ?
    Denk zelf dat het aan de sturing licht.
    Zo ja als het aan de sturing licht kan ik de prints bestelen ?

Groet, Anthony

Standaard

rest? reset?

Misschien noemen wat je al hebt geprobeerd om het op te lossen? Dat scheelt ons gissen.

Standaard

Heb dus effe de koppen open gehad en alles stekkertjes los gehaalt en weer aan gezet werkt dus ook niet blijft in de reset.
    Koppen op een dmx aangesloten werkt ook niet wederom blijft hij in de reset.
    Dit is wat ik geprobeert heb.
    Meer kon ik niet achter komen.

5. Standaard

Geeft de head nog meer foutmeldingen?
    MEEO Audio Licht Rigging,
    Mark van der Werff
    Groningen

Standaard

Moving heads 2 de hands gekocht dus contact opemen met de dealer heeft wijnig zin.
    Ook de hand handleiding heb ik er niet bij

8. Standaard

Het feit dat ze allebei hetzelfde doen vindt ik vreemd, ik denk aan een instelling..

wanneer er 1 kapot is kan ik dat wel geloven, maar wanneer 2 hetzelfde doen is het meestal een fout in aansluiting, instelling of menuoptie.
    ik ken het ding zelf niet, dus kan je niet zover verder helpen, maar ik denk dat je het niet intern hoeft te zoeken omdat het wel heel vreemd is al er toevallig 2 dezelfde stekkertjes in verschillende apparaten lottrillen.

het kan natuurlijk zijn dat ze idd kapot zijn, maar ik mag aannemen dat je ze getest hebt
    Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Standaard

Ik heb ze zo gekocht dus met de melding dat ze in de reset bleven aangezien ons pa ik de motertjes zit dacht ik het snel gevonden te heb.
    Niet dus Daarom roep ik jullie kennis er bij in zo dat ik verder kom met de headtjes.

Forum Rechten