showtec explorer 250 basic

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • anthony
    • Dec 2006
    • 7

    showtec explorer 250 basic

    Heb hier 2 showtec explorer 250 basic staan.
    Nu is het zo dat ze alle 2 in de rest blijven staan als ik de steker in het stopcontact doe.
    weet iemand waar dit aan kan liggen ?
    Denk zelf dat het aan de sturing licht.
    Zo ja als het aan de sturing licht kan ik de prints bestelen ?

    Groet, Anthony
  • jurjen_barel
    • Jun 2003
    • 3150

    #2
    rest? reset?

    Misschien noemen wat je al hebt geprobeerd om het op te lossen? Dat scheelt ons gissen.

    Comment

    • anthony
      • Dec 2006
      • 7

      #3
      Heb dus effe de koppen open gehad en alles stekkertjes los gehaalt en weer aan gezet werkt dus ook niet blijft in de reset.
      Koppen op een dmx aangesloten werkt ook niet wederom blijft hij in de reset.
      Dit is wat ik geprobeert heb.
      Meer kon ik niet achter komen.

      Comment

      • ronny
        • Dec 2002
        • 2139

        #4
        Heb je de handleiding al eens gezocht?

        mvg
        ronny
        niet zagen, gewoon doen!

        Comment

        • moderator
          Moderator
          • Apr 2001
          • 5950

          #5
          Handleiding erbij en even zoeken, geeft dat geen oploaaing: je dealer contacten en samen even uitknobbelen wat dit geweest is.
          Moderator J&H Licht en Geluid Forums

          Comment

          • MEEO Licht en Geluid
            • Nov 2005
            • 950

            #6
            Geeft de head nog meer foutmeldingen?
            MEEO Audio Licht Rigging,
            Mark van der Werff
            Groningen

            Comment

            • anthony
              • Dec 2006
              • 7

              #7
              Moving heads 2 de hands gekocht dus contact opemen met de dealer heeft wijnig zin.
              Ook de hand handleiding heb ik er niet bij

              Comment

              • ronny
                • Dec 2002
                • 2139

                #8
                Heb je ze getest, voordat je ze gekocht hebt?

                Anders kan het wel even zijn, dat je in het zak bent gezet...

                mvg
                ronny
                niet zagen, gewoon doen!

                Comment

                • Upgrading your system
                  • May 2003
                  • 1684

                  #9
                  Het feit dat ze allebei hetzelfde doen vindt ik vreemd, ik denk aan een instelling..

                  wanneer er 1 kapot is kan ik dat wel geloven, maar wanneer 2 hetzelfde doen is het meestal een fout in aansluiting, instelling of menuoptie.
                  ik ken het ding zelf niet, dus kan je niet zover verder helpen, maar ik denk dat je het niet intern hoeft te zoeken omdat het wel heel vreemd is al er toevallig 2 dezelfde stekkertjes in verschillende apparaten lottrillen.

                  het kan natuurlijk zijn dat ze idd kapot zijn, maar ik mag aannemen dat je ze getest hebt
                  Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

                  Comment

                  • anthony
                    • Dec 2006
                    • 7

                    #10
                    Ik heb ze zo gekocht dus met de melding dat ze in de reset bleven aangezien ons pa ik de motertjes zit dacht ik het snel gevonden te heb.
                    Niet dus Daarom roep ik jullie kennis er bij in zo dat ik verder kom met de headtjes.

                    Comment

                    • Elmo
                      • Jun 2006
                      • 208

                      #11
                      Originally posted by anthony
                      Ik heb ze zo gekocht dus met de melding dat ze in de reset bleven aangezien ons pa ik de motertjes zit dacht ik het snel gevonden te heb.
                      Niet dus Daarom roep ik jullie kennis er bij in zo dat ik verder kom met de headtjes.

                      lekker is dat, koop je 2e hands koppen met storingen, mag een ander die voor je oplossen......

                      Het zou inderdaad wel eens een instelling kunnen zijn, probeer eens "factory default settings"

                      als dat niet werkt en je hebt zelf geen kennis om de koppen te repareren breng ze dan naar iemand die het wel kan. Want dit is zoeken naar een speld in een hooiberg.

                      Comment

                      • luc2366
                        • Jul 2002
                        • 1161

                        #12
                        gewoon retour Highlite en hopen dat de faktuur nog zal meevallen...

                        Comment

                        • NiTRO
                          • Sep 2002
                          • 677

                          #13
                          Originally posted by anthony
                          Ik heb ze zo gekocht dus met de melding dat ze in de reset bleven aangezien ons pa ik de motertjes zit dacht ik het snel gevonden te heb.
                          Niet dus Daarom roep ik jullie kennis er bij in zo dat ik verder kom met de headtjes.
                          Kop blijft in de reset hangen is de klacht.....stappenmotoren gaan zo goed als nooit kapot, dus dat kan al uitgesloten worden. Als de kop in de reset blijft hangen is het meestal een van de sensoren, meestal de pan sensor of de bijbehorende kabeltjes en stekkertjes.

                          Beste is de kop terug te sturen naar Highlite via een dealer. Je kunt dan vragen voor een prijsopgave zodat je weet wat het gaat kosten en niet voor verassingen komt te staan.

                          suc6

                          Comment

                          • moderator
                            Moderator
                            • Apr 2001
                            • 5950

                            #14
                            Waarmee we wederom hebben bewezen dat sommige sdingen echt zo simpe,l lijken zoals ze zzijn: aan de vakman overlaten!

                            Slot door mod, mocht je willen melden hoe het afgelopen is, geef even een mailtje of een PM, haal ik slotje er vanaf.

                            Middeels het slotje proberen we vervuiling en onzin tegen te gaan.
                            Moderator J&H Licht en Geluid Forums

                            Comment

                            Working...