J&H Shop - Alles voor op en rond het podium
Pagina 2 van de 2 Eerste 1 2

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door anthony
    Ik heb ze zo gekocht dus met de melding dat ze in de reset bleven aangezien ons pa ik de motertjes zit dacht ik het snel gevonden te heb.
    Niet dus Daarom roep ik jullie kennis er bij in zo dat ik verder kom met de headtjes.

lekker is dat, koop je 2e hands koppen met storingen, mag een ander die voor je oplossen......

Het zou inderdaad wel eens een instelling kunnen zijn, probeer eens "factory default settings"

als dat niet werkt en je hebt zelf geen kennis om de koppen te repareren breng ze dan naar iemand die het wel kan. Want dit is zoeken naar een speld in een hooiberg.

3. Ingeschreven
    Sep 2002

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door anthony
    Ik heb ze zo gekocht dus met de melding dat ze in de reset bleven aangezien ons pa ik de motertjes zit dacht ik het snel gevonden te heb.
    Niet dus Daarom roep ik jullie kennis er bij in zo dat ik verder kom met de headtjes.
    Kop blijft in de reset hangen is de klacht.....stappenmotoren gaan zo goed als nooit kapot, dus dat kan al uitgesloten worden. Als de kop in de reset blijft hangen is het meestal een van de sensoren, meestal de pan sensor of de bijbehorende kabeltjes en stekkertjes.

Beste is de kop terug te sturen naar Highlite via een dealer. Je kunt dan vragen voor een prijsopgave zodat je weet wat het gaat kosten en niet voor verassingen komt te staan.

suc6

Forum Rechten