Nexo processor vervangen door andere processor

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • brander1
    • Aug 2003
    • 59

    Nexo processor vervangen door andere processor

    Heb eens een vraagje, heb thuis verschillende nexo systemen, PS reeks maar ook de TS reeks, touring system (TS2400) Maar wij zouden graag die analoge processors willen vervangen door digitale (bv BSS omnidrive, DBX driverack) Ik weet Nexo heeft een digitale, maar daar staan alleen de settings in van de nieuwe reeksen! Kan iemand me hier mee helpen, heb ooit eens gehoord van iemand die de SI reeks had, die stuurde zijn nexo systeem met een omnidrive van BSS?

    Bedankt
  • JVS
    • Mar 2004
    • 317

    #2
    In 't kort: NIET DOEN !

    Qua klank is er niets te winnen, en qua bescherming (limiting) van je set lever je er in alle gevallen op in. Gebruik even de zoekfunctie, hierover is reeds een heeele hoop geschreven...

    Comment

    • salsa
      • Jan 2007
      • 1315

      #3
      Originally posted by brander1
      Heb eens een vraagje, heb thuis verschillende nexo systemen, PS reeks maar ook de TS reeks, touring system (TS2400) Maar wij zouden graag die analoge processors willen vervangen door digitale (bv BSS omnidrive, DBX driverack) Ik weet Nexo heeft een digitale, maar daar staan alleen de settings in van de nieuwe reeksen! Kan iemand me hier mee helpen, heb ooit eens gehoord van iemand die de SI reeks had, die stuurde zijn nexo systeem met een omnidrive van BSS?

      Bedankt
      Nou, als je zoveel systemen 'thuis' heb van Nexo weet je toch dat je alle info kan krijgen van de processor op de website www.nexo-sa.com ?
      Of anders de Importeur bellen!

      Paco
      [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]

      Comment

      • Gast1401081
        • Mar 2001
        • 7999

        #4
        sja, we willen een nieuwe motor in onze auto, zou een porsche motor in een corsa passen? enne, passen de remmen van een citroen ook bij een opel?

        domme vragen veroorzaken domme antwoorden

        Comment

        • Koen van der K
          • Aug 2005
          • 1146

          #5
          Ha Brander1 ...

          Check dit topic eens, veel gespeculeer maar ook technische feiten waarom het ten zeerste af te raden is de Nexo controller te vervangen >

          Meer is minder, minder is meer

          Comment

          Working...