J&H Shop - Alles voor op en rond het podium
Pagina 2 van de 2 Eerste 1 2

Ingeschreven
    Oct 2009

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vdbeke Bekijk Posts
    Heb je dit zelf gezien? Als ik me niet vergis was dit vorig jaar bij de opbouw van last world.

edit: is dus al 4 jaar geleden, sow tijd gaat snel.

Haalt zo'n tent ook niet de sterkte uit het zeil. als het zeil scheurt valt het ook in mekaar als een kaartenhuisje.

Het is te hopen dat er zich geen dergelijke incidenten meer voortdoen!
    Ik heb al veel rare dingen gezien bij die mannen, waarvan vaak het merendeel pools is..

Maar inderdaad, het doek wordt strakgetrokken over de masten heen aan de piketten. Dus als iets daartussen het begeeft is de kans groot dat de tent omgaat.

Dat hoop ik ook niet inderdaad, maar aangezien het weer steeds vaker extreem is..
    There is no substitute for imagination

Standaard

Ik heb via via gehoord van een brandweerman die ter plaatse is geweest dat door de moerassige ondergrond en water dat op de tentzeilen bleef liggen, 1 van de centerpalen is weggezakt en omgevallen, en daardoor de rest heeft meegetrokken. (zoals ik zei via via vernomen, dus ik ben ook niet zeker dat dit 100% correct is)
    Laatst gewijzigd door stijn007; 16-08-14 om 10:34.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DJ Antoon Bekijk Posts
    Momenteel heb ik het idee dat de circustent achtige constructies weer populairder zijn, maar misschien wat kwetsbaarder? De spant tenten met kunststof zijpanelen lijken me wat robuuster.
    Zo beide types bekijkend heb ik het idee dat de constructie van een circustent zodanig is dat bij een scheur het hele ding als een kaartenhuis instort terwijl dit bij een spant tent alleen een sectie beschadigd.
    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Forum Rechten