J&H Shop - Alles voor op en rond het podium
Pagina 1 van de 4 1 2 3 4 Laatste

Standaard

Wij bouwen dit soort dingen gewoon met podiumdelen op de truss. Prolyte heeft hier speciale klemmen voor. Alleen moet je wel een beetje goede truss gebruiken ivm je belastbaarheid.

Standaard

De netste oplossing zoals podiumverhuur al aangaf is idd met Prolyte stagedex podiumdelen over truss klemt, en vervolgens een stagedex balustrade, of een layher onderframe die je over te trusscontructie zet, met daarop stagedex delen en een layher balustrade

Ingeschreven
    Jan 2005

Standaard

Worden wel zware trusjes denk ik zo. Een hele hoop extra belasting (personen die erover gaan lopen niet vergeten mee te rekenen).
    Is dat dan mooi voor een beursstand ?

Zou ook niet weten hoe het anders kan,misschien toch hier en daar een deurtje of luikje in de wanden monteren....

Standaard

Lijkt me dat jullie bij TAO toch wel de know how in huis hebben hoe dit te doen..?
    Echter, uitgaande van het feit dat het niet echt fraai er uit ziet om met hele grove truss een beursstand te gaan bouwen en daarnaast het gewicht dat je er wel op wil gaan leggen zou ik de klant aanbieden om een B100RV-CW (Catwalk truss) boven de stand te hangen aan een aantal takels en dat er anders naar een andere optie gekeken moet gaan worden. En dan hopen dat ze gezien de prijs af zien van die optie.

Ik snap alleen niet wat het probleem is, want je zult hoe dan ook met een ladder of hoogwerker in de weer moeten om deze "servicebrug/catwalk" in te moeten waarom dan niet meteen met die ladder of hoogwerker naar de beamer toe.

Ingeschreven
    Mar 2002

Standaard

"een truss-constructie neer zetten, op pootjes"
    "wanden tegen aan te zetten, beamers in te knopen, spotjes enz enz..."
    "het hele spul"
    "enkele tussenliggers"
    "op diverse pootjes"
    met zulke beschrijvingen - zonder iets van een tekeing of schets -
    snap ik er in elk geval helemaal niks van.
    En dan is er met goed fatsoen ook geen serieus antwoord op te geven.

Overigens wel wat genant dat een bedrijf als TAO met dit soort vragen het forum op gaat.
    Ze hebben toch voldoende truss gekocht om bij hun leverancier te rade te gaan.
    Al zal die met dit soort van info ook weinig kunnen vermoed ik zo.
    een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Standaard

Nu voel ik me heel dom, maar wat is TAO? Ik kon niets vinden op verhuur, beursstandbouwers, zalenverhuur of evenementenorganisatie.

Standaard

Kom op, we hoeven niet iedere simpele vraag moeilijker te maken dan het eigenlijk is?
    Volgens mij is de vraag heel simpel, TS wil gewoon weten wat de makkelijkste manier is om een brug te creëren en of een valbeveiliging voldoende is of dat er een leuning op moet.
    Of de rest van de constructie sterk genoeg is voor het doel is voor beantwoording van de vraag niet van belang.
    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Podium Verhuur Bekijk Posts
    Nu voel ik me heel dom, maar wat is TAO? Ik kon niets vinden op verhuur, beursstandbouwers, zalenverhuur of evenementenorganisatie.
    Als het gaat om de mannen uit Leerdam moet je deze site hebben: http://www.taogroep.com/nl/

Zijn vooral bekend bij iedereen die wel eens wat in de Jaarbeurs heeft gedaan. Volgens mij zijn (of waren, dat weet ik niet precies) ze preferred supplier op het gebied van rigging, ofwel de 'huisriggers' van de Jaarbeurs. Vandaar dat het best een begrip is geworden in omgeving Utrecht. Maar dit geheel terzijde.
    Laatst gewijzigd door freek; 27-02-13 om 21:53.

Standaard

Toch net een ander wereldje dan waar wij in zitten. Dit soort locaties hebben vaak zelf podia en rigging.

Maar als ik zo de website bekijk, ga ik of heel erg twijfelen aan de kennis bij TAO of de ts is misschien een stagair bij TAO. Want het klinkt erg amateuristisch.

Forum Rechten