complete tribune ingestort bij FC Twente

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • showband
    • May 2001
    • 4524

    complete tribune ingestort bij FC Twente

    Geen kommentaar. Wel ter informatie.

    Er is zeker een dode.



    Last edited by showband; 07-07-11, 15:05.
    lekker belangrijk!
  • showband
    • May 2001
    • 4524

    #2
    lekker belangrijk!

    Comment

    • showband
      • May 2001
      • 4524

      #3
      lekker belangrijk!

      Comment

      • showband
        • May 2001
        • 4524

        #4
        lekker belangrijk!

        Comment

        • frederic
          • Jan 2006
          • 3511

          #5
          Wie zijn kop zal hiervoor rollen?
          Toch onvoorstelbaar dat er voor dergelijke basisconstructie nog fouten gemaakt worden met dergelijke rampzalige gevolgen vandien.

          Comment

          • 4AC
            • Nov 2007
            • 1791

            #6
            Sterkte aan alle nabestaanden en direct betrokkenen.

            Hier een live stream: http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=127346
            Hier meer foto's en video's: http://nos.nl/artikel/254219-dak-gro...-een-dode.html
            FC-Twente twitter: http://twitter.com/#!/FCTwenteOnline

            Over de oorzaak kan nog niks met zekerheid gezegd worden. Er wordt echter gezegd dat er een kraan in aanraking is gekomen met de tribune, waarop de LED-screen naar beneden is gekomen en daarna de rest van de tribune als een kaartenhuis is ingestort.
            Aannemer is 'Te Pas Bouw' uit Enschede.

            Mvg,

            Teun
            uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
            Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

            Comment

            • 4AC
              • Nov 2007
              • 1791

              #7
              112Twente BREKEND: Bouwvakkers melden extreme tijdsdruk bij uitbouw Grolsch Veste. Ook zou constructie niet deugen

              Allemaal gissen nog...

              Mvg,

              Teun
              uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
              Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

              Comment

              • @lex
                • Jul 2006
                • 1087

                #8
                Nou vermeld je hier zelf dat het allemaal gissen is. Een post eerder weet je al wel gelijk de naam van de aannemer mede te delen. Waarom doe je dit?

                Een van mijn lijfspreuken:

                'Gissen is missen'

                @lex
                Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

                Comment

                • jens
                  • Aug 2004
                  • 1067

                  #9
                  Wat heeft dit onderwerp eigenlijk met dit forum te maken?

                  Comment

                  • 4AC
                    • Nov 2007
                    • 1791

                    #10
                    Originally posted by @lex
                    Nou vermeld je hier zelf dat het allemaal gissen is. Een post eerder weet je al wel gelijk de naam van de aannemer mede te delen. Waarom doe je dit?

                    Een van mijn lijfspreuken:

                    'Gissen is missen'

                    @lex
                    Waarom? Omdat ik het met jullie wil delen misschien?
                    Ik citeer mijn bronnen letterlijk, daaruit vervolgens conclusies trekken mag je zelf doen.

                    En ik zet er inderdaad nota-bene bij dat het gissen is. Dus: je doet er wat mee of niet?

                    Mvg,

                    Teun
                    uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
                    Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

                    Comment

                    • PeterZwart
                      • Jan 2008
                      • 402

                      #11
                      Originally posted by jens
                      Wat heeft dit onderwerp eigenlijk met dit forum te maken?

                      Ik denk dat je je er nog over verbaast hoe vaak er iets word gevlogen tijdens een Concert in een voetbal stadion aan dit soort daken.

                      Dit is dus wel degelijk van toepassing op dit forum.
                      Groeten fan 'n gek ut Fryslan

                      Comment

                      • Gast1401081
                        • Mar 2001
                        • 7999

                        #12
                        Originally posted by jens
                        Wat heeft dit onderwerp eigenlijk met dit forum te maken?
                        helemaal niks....

                        locken of deleten, of ik word echt shaggie.//./

                        Comment

                        • showband
                          • May 2001
                          • 4524

                          #13
                          Originally posted by PeterZwart
                          Ik denk dat je je er nog over verbaast hoe vaak er iets word gevlogen tijdens een Concert in een voetbal stadion aan dit soort daken.

                          Dit is dus wel degelijk van toepassing op dit forum.
                          dat dus. Bedankt.
                          lekker belangrijk!

                          Comment

                          • @lex
                            • Jul 2006
                            • 1087

                            #14
                            Originally posted by 4AC
                            Waarom? Omdat ik het met jullie wil delen misschien?
                            Ik citeer mijn bronnen letterlijk, daaruit vervolgens conclusies trekken mag je zelf doen.

                            En ik zet er inderdaad nota-bene bij dat het gissen is. Dus: je doet er wat mee of niet?

                            Mvg,

                            Teun
                            Op het moment dat je zegt dat je aan het gissen bent, maar wel een naam noemt, dan wordt dat door een hoop mensen al gelijk opgevat als de naam van de boosdoener. Dat moet je zien te voorkomen. Je had er net zo goed bij kunnen zetten dat de premier Mark Rutte was ten tijde van dit ongeluk. De kans dat hij de fout heeft veroorzaakt is wellicht kleiner dan dat de aannemer dat heeft gedaan, maar het is zooooo makkelijk maar naar de aannemer te wijzen en hier alvast zijn naam maar even te noemen. Andere mogelijkheden:

                            -Staalleverancier
                            -Staalconstructeur
                            -Constructie ingenieur
                            -Kraanmachinist of zijn collega op de vloer
                            -Bedrijf dat de LED wall heeft opgehangen
                            -De klant die de druk heeft opgevoerd omdat de deadline voor hem te snel dichtbij komt (ik zeg niet dat dat zo is, maar het zou kunnen!)

                            Van deze mensen/bedrijven geef je geen namen en daarom ageer ik tegen je bericht. Als je gist moet je gissen naar een oorzaak, niet naar de veroorzaker omdat je die hiermee imagoschade berokkent waar hij (als het onterecht was) nooit meer vanaf komt.

                            @lex
                            Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

                            Comment

                            • 4AC
                              • Nov 2007
                              • 1791

                              #15
                              Originally posted by PeterZwart
                              Ik denk dat je je er nog over verbaast hoe vaak er iets word gevlogen tijdens een Concert in een voetbal stadion aan dit soort daken.

                              Dit is dus wel degelijk van toepassing op dit forum.
                              In dit stadion hangen o.a. LED-screen's en een complete Martin-Audio hoorngeladen set. Maar dat heeft weer weinig te maken met het instorten van het dak, haha.

                              Originally posted by @lex
                              Op het moment dat je zegt dat je aan het gissen bent, maar wel een naam noemt, dan wordt dat door een hoop mensen al gelijk opgevat als de naam van de boosdoener.
                              Ik verstrek enkel gegevens, letterlijk geciteerd van een andere site. Wat anderen hier vervolgens mee doen, of hoe ze dat opvatten, dat laat ik aan hun over. Ik begrijp dat er voldoende verstandelijk beperkten rondlopen, die na het lezen van mijn bericht denken dat het ongeluk te verwijten is. Mocht je er gelukkig van worden, er zijn nog meer betrokkenen:
                              [LIST][*]Kraanbedrijf P&K uit Rijssen[*]Voortman staalbouw uit Rijssen[*]Trebbe Bouw Oost & Noord[*]Dura Vermeer uit Hengelo[*]En de eerder genoemde Aannemer Te Pas Bouw uit Enschede[/LIST]
                              Dit zijn nou eenmaal de betrokkenen. OF er iets te verwijten valt aan bovenstaande partijen, lees je mij nergens zeggen.

                              Originally posted by @lex
                              -De klant die de druk heeft opgevoerd omdat de deadline voor hem te snel dichtbij komt (ik zeg niet dat dat zo is, maar het zou kunnen!)
                              Gefeliciteerd, nou doe je precies hetzelfde wat ik deed. Hier kunnen mensen toch ook al voorbarige conclusies uit trekken?

                              Mvg,

                              Teun
                              uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
                              Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

                              Comment

                              Working...