J&H Shop - Alles voor op en rond het podium
Pagina 1 van de 3 1 2 3 Laatste

Topic: auto-lift

Ingeschreven
    May 2003

Standaard auto-lift

Voor de voorstelling van een nieuwe wagen zijn we op zoek naar een liftsysteem om een wagen op te tillen zodat hij als het ware uit het podium opstijgt.We vinden maar geen oplossing.Iemand een idee?
    Westvlaanderen/Belgie

Ingeschreven
    Jul 2003

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flurk
    Voor de voorstelling van een nieuwe wagen zijn we op zoek naar een liftsysteem om een wagen op te tillen zodat hij als het ware uit het podium opstijgt.We vinden maar geen oplossing.Iemand een idee?
    Westvlaanderen/Belgie
    @flurk
    Misschien een verrijdbare schaarlift? weet niet of ze er in deze categorie zijn. Heb het wel eens gezien dat een auto werd gerigged in een trusskooi.
    Was geen standaard truss en met elektro takels.

Ingeschreven
    Oct 2002

Standaard

Hydraulische schaartafels zou kunnen, het probleem echter met hydrauliek is dat je eigenlijk zonder -dure- electronica nerver nooit synchroom omhoog en omlaag kan gaan als je meer dan één tafel gebruikt....

Want in de ene tafel is de olie nét even dunner dan in de andere, en dus zakt of daalt deze sneller, en dat wil je niet he ?!

Je zou kunnen kijken of je tweedehands een garage "brug" kan kopen, die heb je ook zonder kolommen aan de zijkanten, en dat is denk ik precies wat je nodig hebt!

[edit]

Die spiralift is dus dé oplossing voor het probleem van wat ik zojuist aangaf
    Laatst gewijzigd door beyma; 26-02-07 om 19:04.
    Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

Ingeschreven
    May 2003

Standaard

Eigenlijk hadden we meer gedacht vaan het systeem wat gebruikt wordt in garages.Alleen wordt dit enkel verkocht.

Weet iemand waar dit kan gehuurd worden.Liefst in Belgie

Ingeschreven
    Oct 2002

Standaard

Je wilt dus toch gaan voor schaartafel(s) ?!

Probeer er dan één grote te krijgen, want met vier kleine (1x2 meter) krijg je dus de problemen die ik in mijn eerste reply al beschreef !!!!!
    Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

Standaard

poe., en dan gaan huren.. geloof nooit dat dit je gaat lukken, heb ze alleen nog in de verkoop gezien..

heeft bv. stageco geen oplossing hiervoor??
    Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Standaard

Meende dat spijkerman podia's die dingen hadden, (weet het absoluut niet zeker) kan het ookniet vinden op hun site..
    Heb ooit keer klus gehad,dat ze een dj-booth hadden gemaakt met 2 van die liften
    de groeten SCF

Hebt u last van de Krypton?? Gebruik de ''Krypton eliminator ''

Ingeschreven
    Oct 2003

Standaard

Bel Purple eens, die hadden voor de tour van Di-rect een drumriser die +/- 2 meter kon stijgen. Ik heb alleen geen idee van de draagkracht van zo'n bouwsel.

Forum Rechten