J&H Shop - Alles voor op en rond het podium
Pagina 2 van de 3 Eerste 1 2 3 Laatste

Topic: auto-lift

Ingeschreven
    Mar 2002

Standaard

Er zijn inmiddels genoeg bedrijven genoemd..
    en mijn conclusie is dus dat er niet al te serieus naar gezocht is.
    En dan vind je natuurlijk ook geen oplossing.

.... Makkelijk he zo'n forum.

Ingeschreven
    May 2003

Standaard

"Makkelijk he zo'n forum".
    We zijn reeds 2 weken met 2 personen aan het zoeken.De enige oplossing tot nog toe was inderdaard Stageco.Alleen kost dit een slordige 8000€.
    Waarvoor dient het forum eigenlijk als je dit soort vragen niet meer kan stellen??

Standaard

Ik weet dat ze bij de firma Globe Show Center een 3 tal van deze liftjes hebben.
    Wat de prijs juist is weet ik niet, maar denk wel goedkoper dan bij stageco.

Ingeschreven
    Aug 2000

Standaard

Waarvoor dient het forum eigenlijk als je dit soort vragen niet meer kan stellen??
    Je mag ze wel stellen, maar vermeld er dan ook even bij dat je zoekt naar een oplossing binnen een bepaald budget en welke mogeljikheden je al onderzocht hebt en om welke moverende redenen ze zijn afgevallen of nog in de koelkast staan...

Het forum is niet de juiste plaats voor het vinden van de meest scherpe aanbieding, sterker nog, gebruikers onder elkaar zou het sieren als ze de handel naar een lager plan lieten gaan. Dat ze dat doen blijkt ook wel uit de reacties die je krijgt, anders was de reactie louter en alleen geweest: bij mij kan je ze huren, kost je zoveel...

in je openingsbericht stel je dat je maar geen oplossing kunt vinden, mag ik dit vertalen: je kunt maar geen budget vinden!

Standaard

Bij Allstage hebben ze ook zulke systemen, even daarheen bellen?

(Maar ja, Allstage is nu ook van Stageco geworden, dus of het verschil uitmaakt van naar hen te bellen als je Stageco reeds geprobeerd hebt weet ik niet...)

Groeten,

Beghin Didier
    Ampli bvba

Ingeschreven
    Mar 2001

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flurk
    "Makkelijk he zo'n forum".
    We zijn reeds 2 weken met 2 personen aan het zoeken.De enige oplossing tot nog toe was inderdaard Stageco.Alleen kost dit een slordige 8000€.

Ik bouw je zo'n ding in 2 weken. Enne, de kosten? weet je welk budget de automobielbranche heeft voor dit soort feestjes?? reken eens 10% van iedere verkochte auto voor reclame en promotie? die schrikken echt niet van die 8000 euri.
    Enne, 2 weklen met 2 man zoeken, = 4 weken , is een maandloon, + overhead = ook al 3000 euro.

DAPmentaliteit in de beurzenbranche...

Standaard

dat soort schaarliften bestaat ook in de maten die jij zoekt,
    ik heb 3 maand geleden nog 1 in de gewoonboot gebouwd,
    zoeken dus.
    Zelfs een direct teruggeslagen tennisbal stuitert wel eens verkeerd.

Ingeschreven
    Oct 2002

Standaard

Idd, een paar jaar geleden hadden wij voor de staatsloterij show zelfs vier van dat soort liften (2,5 x 5 meter/ 5 ton)
    Deze werden gebruikt voor het 'autospel' , geen idee waar deze nu zijn gebleven eigenlijk, zal het eens navragen.....
    Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

Ingeschreven
    Mar 2005

Standaard

Er is zat te vinden over dit onderwerp.

Kijk maar eens in de tegewoordige theater/musical wereld wat daar allemaal wel niet kan worden gedaan met geautomatiseerde systemen.

(heb er zelf aan een paar meegedaan dus ja...)

Bedrijven die in het theater lift oplossingen hebben zijn o.a. Stageco, stakebrand, STS (silicon Theatre Scenery)

Groetjes

Wouter

Ingeschreven
    Aug 2002

Standaard

Ben het geheel met de moderator eens.
    Die jongens zijn gewend op podia te bouwen met een lift er in.
    Bijna elk poduim wat bijvoorbeeld in Ahoi staat zit wel een lift in.

Forum Rechten