J&H Shop - Alles voor op en rond het podium
Pagina 1 van de 25 1 2 3 4 5 11 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 250

Topic: Qlimax Gelredome 2004 - licht / rigging

Ingeschreven
    Mar 2002

Standaard Qlimax Gelredome 2004 - licht / rigging

Ik verbaas me erover dat er nog niemand over begonnen is,
    was toch een hele grote productie.
    Is er niemand van de forummers betrokken geweest bij opbouw of wezen kijken bij de show?

Standaard

Hahaha,

Had ook wel verwacht dat iemand er over zou beginnen.
    En na wat ik gehoord heb zal jij zeker een leuke discussie in gedachten hebben.
    Eigenwijs is ook wijs

Hier enkele foto's:

Leuk detail weer van het zotte idee dat er een (volgens mij) 48 kanalen tafel dient te liggen op zo'n productie. En dat voor 2(4) lijntjes.

Brandblussers binnen handbereik?

Ingeschreven
    May 2003

Standaard

Ik ben meer geinteresseerd in wat er hangt van klank.Kan het EV zijn?Anderwel mooie set-up.Was dit in Nederland en wat is Qlimax Gelredome?

Standaard

Voor zover ik weer hangt op elk Q-Dance feest L'Acoustics.
    Ben er zelf niet geweest, heb wel wat dingen gehoord.
    Regie stond midden in de zaal, lijkt me niet handig op een dance feest.
    Geluid was niet echt hard volgens reviewer @ fok.nl.
    Naar mijn idee hing er vorig jaar veel meer licht. Maar toen hadden ze een levens grote koepel en kilometers LED-tube. Dit jaar wel veel lasers.
    SR20DET

Standaard

Onderste foto: aakt daar nou iemand een vrije val, of is het voor mij nog veels te vroeg om dat helder te zien [)]
    Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Standaard

citaat:Geplaatst door flurk

Anderwel mooie set-up.Was dit in Nederland en wat is Qlimax Gelredome?
    Dit was in het Gelredome (stadion in Nederland, Arnhem) Qlimax is een productie van een grote dance-organisatie

Ingeschreven
    Jul 2002

Standaard

waarom worden dergelijke events niet VOORAF aangekondigd in België? Voor een keer dat ik een weekend vrij was [V]

Standaard

mag ik even opmerken dat ik dit wel EXTREEM mooi vind. []

(er zullen vast wel allemaal kommentaren mogelijk zijn op vanalles maar ik wil alleen even melden dat ik dit een echt mooi design vind voor een grote zaal. Een geheel en spectaculair enzo. Nou ben ik een bandjesman natuurlijk... [8)])
    lekker belangrijk!

Standaard

citaat:Geplaatst door luc2366

waarom worden dergelijke events niet VOORAF aangekondigd in België? Voor een keer dat ik een weekend vrij was [V]
    Houd gewoon de sites van Q-Dance en ID-T in de gaten, dit soort feesten zijn erg regelmatig hier, in Belgie niet?
    We're ready to party, are you?

Standaard

Ben er geweest. Kan weinig anders zeggen dan dat het me tegenviel. Zowel qua licht als geluid. (Feest was goed hoor, maar nu effe over de techniek). Geluid was niet echt hard, bij de style van Qlimax toch eigenlijk wel nodig. Licht was matig. Lasers heel mooi maar verlichting door het stadion heen was z**d. Paar blikken patends opengetrokken, paar heads ertussen en dat was het. Er was zelfs nog een patend waarvan wij dachten dat er iets mis mee was, die bleef maar draaien met open shutter, ongeacht wat de rest deed, die wel synchroon liepen.
    Maar concluderend, waar maken we ons als licht/geluid mensen nou druk om... Ben er ondertussen achter dat het echt bijna niemand een fcuk uitmaakt of die head nou paars of violet is, terwijl daar hier af en toe hele discussies over gevoerd worden. De lasers waren echt imposant, en dan hebben de meeste mensen toch al zoiets van "....wow..." en kan het feest al niet meer kapot. Feest was gewoon goed.
    Timescape.nl

Forum Rechten