beyerdynamic DT 770 Pro 250 ohm

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • frederic
    • Jan 2006
    • 3511

    beyerdynamic DT 770 Pro 250 ohm

    Heeft iemand hem ook? En vindt je niet dat de bassen wat te agressief aanwezig zijn?
    Last edited by frederic; 20-03-17, 00:41.
  • sis
    • Jul 2003
    • 3305

    #2
    Ik heb de 80 ohm versie en persoonlijk vind ik de bassen niet erg agressief klinken.
    Een eerlijke hoofdtelefoon wat mij betreft , kwa klank .
    Ok , er zijn ook betere ( is dit het prijskaartje waard ? ) maar ik ben er zeer tevreden over.
    Trouwens in gelijk welke opname-studio zie je hem verschijnen , dat zegt toch iets over de kwaliteit , denk ik ?
    mvg
    Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

    Comment

    • vester86
      • Jul 2010
      • 164

      #3
      Afhankelijk van het gebruik (de omgeving) vind ik de 880 de betere van de 2. Klinkt veel mooier in balans. Echter vooral geschikt voor in de studio (of thuis) want is meer open dan gesloten.

      Ik heb de 80 ohm versie van de 770 overigens niet gehoord, de 250 ohm versie wel.
      Last edited by vester86; 20-03-17, 22:21.

      Comment

      • MusicXtra
        • Feb 2006
        • 9316

        #4
        Originally posted by sis
        Trouwens in gelijk welke opname-studio zie je hem verschijnen , dat zegt toch iets over de kwaliteit , denk ik ?
        mvg
        De Genelec 1031 zie je ook in heel veel studio's.... Die zou ik standaard nog niet als asbak gebruiken.
        De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

        Comment

        • rdreiers
          • Nov 2009
          • 407

          #5
          Originally posted by MusicXtra
          De Genelec 1031 zie je ook in heel veel studio's.... Die zou ik standaard nog niet als asbak gebruiken.
          KS28 heeft grotere gaten, gaat ook wat meer in.

          Comment

          • showband
            • May 2001
            • 4524

            #6
            DT770 gebruiker JUIST omdat ie erg diep doorgaat.
            Met nearfield monitors is het makkelijk om gerommel in sublaag te missen.
            En om met voldoende sub, main monitoring te doen? Dat is in de meeste thuisstudio situates niet te doen.

            Vandaar dat ik bewust DT770/990 gebruiker ben.

            En JA, als je jouw muziekje die je normaliter met MP3 dopjes of computerspeakers hoort eens goed hoort? Dan merk je hoe erg de laagcomponent momenteel verwaarloost is.
            En dat er idiote hoeveelheden laag in hedendaagse mixen zitten om dat te compenseren.

            Maar aan de opnemende kant is het handig dat je dat goed kan horen...
            lekker belangrijk!

            Comment

            • frederic
              • Jan 2006
              • 3511

              #7
              Ik heb hem nu 3 dagen, en heb schrik in het mixen dat ik te weinig bas in mijn mixen zal hebben als ik de mix op andere apparaten afspeel.

              Het kan natuurlijk zijn dat mijn vorige al zodanig versleten was dat ik daarop de verkeerde sound gewoon ben geworden...

              Comment

              Working...