Opname probleem.

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ryder 14
    • May 2014
    • 1

    Opname probleem.

    Sinds 2 weken zit ik te puzzelen & hoop dat iemand de oplossing weet.

    Ik heb een mengtafel / Behringer Xenyx x1204usb & een pc met windows 8.
    Als ik de mengtafel via usb aansluit op de pc zie ik geen Behringer weergegeven in apparatenbeer of in het venster bij afspelen / opnemen. Als ik de juiste driver download van de Behringer-side zie ik wel de driver weergegeven in apparatenbeheer & in het venster afspelen / opnemen. Ik kan het geluid van de pc afspelen via de mengtafel, maar met Audacity opnemen gaat niet. Als ik de mengtafel aansluit van Aux send naar Line-in van de pc werkt het wel. Alle instellingen van zowel Windows als van Audicity heb ik meermaals gecontroleerd. Ook alles eraf & weer opnieuw installeren helpt niet. De mengtafel heb ik nog geen jaar & is nooit eerder via de usb aangesloten geweest. Graag jullie hulp.
  • sjig
    • May 2012
    • 909

    #2
    Ik heb in een grijs verleden met een ander model (ik geloof de grootste uit de xenyx serie) ook geprobeerd iets dmv. usb op te nemen.

    Over het algemeen was het een prima tafeltje, maar de usb functie kunnen ze weglaten, dit werkt gewoon niet. Heb van alles geprobeerd, en Behringer was niet echt behulpzaam te noemen.

    Voor 30 euro heb je een prima geluidskaart waar je ook mee kan opnemen, kan je wel vertellen dat die wél werken

    Comment

    Working...